Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 40588
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 23 فروردین 1402 - 16:10 |

«سرگذشت» رادیو صبا با موضوع توسل و شفا راهی آنتن می شود

«سرگذشت» رادیو صبا با موضوع توسل و شفا راهی آنتن می شود

ویژه برنامه سرگذشت حضرت علی (ع) با موضوع توسل و شفا راهی آنتن می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیوصبا ، برنامه سرگذشت با شعار «نام آوران دین و معنویت را بیشتر بشناسیم» یكی از ویژه برنامه هایی است كه در ایام شهادت برزگان و ائمه راهی آنتن می شود.
با فرارسیدن ایام شب های قدر و در آستانه سالروز شهادت امیرالمومنین (ع) این ویژه برنامه در قالب مستندی در جستجوی پاسخ به سوالاتی درباره زندگی و نحوه شهادت امیرالمومنین (ع) تقدیم شنوندگان می شود.

ویژه برنامه «سرگذشت حضرت علی (ع)» روز چهار شنبه ۲۳ فرودین در قالب مستندی درباره ی چند تن از شفا یافتگان حضرت علی(ع) راهی آنتن می شود.
انسیه شمس اللهی تهیه كننده این برنامه گفت: «سرگذشت حضرت علی (ع)» این قسمت با موضوع شفا گرفتن راهی آنتن می شود، در این برنامه علی صادقی كارشناس برنامه درباره با ذكر مستندهای دینی و احادیث قرآنی و روایت های مختلف به موضوع فلسفه توسل و شفا گرفتن می پردازد.

شمس اللهی گفتگو با یكی از شفا یافتگان متوسل به حضرت علی (ع) را از بخش های جالب این برنامه داسنت و توضیح داد، در این قسمت سرگذشت صحبت های سید حسین حائری كه یكی از شفایافتگان متوسل به حضرت علی (ع) است داستان بیماری و شفا یافتن خود را برای مخاطبان روایت می كند.

«سرگذشت حضرت علی (ع)» از روز یكشنبه ۲۰ فرودین به تهیه كنندگی انسیه شمس اللهی و گزارشگری لیلا علاقه مند در ۶ قسمت هر روز ساعت ۱۶ راهی آنتن رادیو صبا می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.