Sunday, 12 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 5 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 47446
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 01 اسفند 1402 - 8:12 |
به مدیریت دوبله رزیتا یاراحمدی

سریال «ادراک» با گویندگی ۳۳ نفر دوبله شد

سریال «ادراک» با گویندگی ۳۳ نفر دوبله شد

سریال «ادراک» با گویندگی ۳۳ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سریال در گونه جنایی، درام و رازآمیز محصول آمریکا در سال ۲۰۱۲ این شب ها از شبکه تماشا پخش می شود.

مدیر دوبله این سریال رزیتا یاراحمدی و صدابرداری آن به عهده علی شریفی است. شیلا آژیر، رضا آفتابی، بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، آزاده اکبری، دانیال الیاسی، علی بیگ محمدی، مریم جلینی، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، مونا خجسته، مریم رادپور، شهریار ربانی، شیرین روستایی، افشین زی نوری، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، سعید شیخ زاده، محمد صادقیان، مرضیه صفی خانی، بهروز علی محمدی، پویا فهیمی، شروین قطعه ای، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، علی منصوری راد، اسفندیار مهرتاش، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، حسین نورعلی، آزیتا یاراحمدی و رزیتا یاراحمدی صداپیشه های این اثر بوده اند.

خلاصه روایت این فصل از سریال از این قرار است که: دکتر دنیل پریس یک عصب شناس و استاد دانشگاه است که علاقه شدیدی به حل معما و جدول معما دارد. کیت مورتی که از شاگردان قبلی دکتر دنیل پریس است، او را به همکاری با FBI دعوت می کند و می‌تواند به کمک او بسیاری از معماهای پلیس را حل کند. دکتر دنیل پریس با بازی با کلمات می‌تواند بسیاری از معماها را حل کند.

این سریال در ژانر جنایی بر پایه علم عصب شناسی و ماهیت مغز انسان طراحی شده است. این موضوع کاملا در قواعد ژانری تنیده شده است تا این بار تماشاگر با سریالی جنایی متفاوتی روبرو باشد و البته باید اذعان داشت که حل پرونده های جنایی توسط یک پروفسور شیزوفرن و بر پایه ی علوم مغز و اعصاب به خودی خود آنقدر جذابیت دارد که تماشاگر را سرگرم کند. فیلمنامه قسمت های مختلف طراحی دقیقی دارد و مخاطب را به راحتی درگیر قصه می کند. سریال برنده ۲ و نامزد ۴ جایزه تلویزیونی مختلف شده است.

گفتنی است سریال «ادراک» هر شب ساعت ۲۳ پخش و در ساعات ۱۷،۱۱،۵ از شبکه تماشا بازپخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.