Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 47931
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 23 اسفند 1402 - 11:54 |

«سفر بخیر» با اجرای سعید شیخ‌زاده روی آنتن می رود

«سفر بخیر» با اجرای سعید شیخ‌زاده روی آنتن می رود

برنامه «سفر بخیر» از تولیدات جدید شبکه دو سیما با اجرای سعید شیخ‌زاده از سه‌شنبه ۲۲ اسفند روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما،  هرسال در آستانه سال جدید و آغاز سفرهای نوروزی هموطنان، به منظور ارائه گزارش از آخرین وضعیت راه‌های کشور و فرهنگ‌سازی رانندگی قانونمند، ‌ویژه برنامه‌هایی به همت پلیس راهور فراجا در قالب آموزشی و گزارشی به نمایش درمی‌آید.
امسال نیز همچون سال‌های گذشته برنامه‌ای با این مضمون روانه آنتن شبکه دو خواهد شد که سعید شیخ‌زاده اجرای آن را به عهده دارد.
این برنامه شامل بخشهای جذابی همچون استند آپ کمدی، دوربین مخفی و پارودی‌خوانی است تا علاوه بر آموزه‌های راهنمایی و رانندگی، اوقات خوش و مفرحی را برای مخاطبان به ارمغان آورد.
تیتراژ ابتدایی این برنامه به نام “همه جاده‌ها رو با هم گشتیم” توسط یکی از خوانندگان جوان کشورمان به نام محسن فیروزفام خوانده شده و علیرضا جنابی هم شعر آن را سروده است.
برنامه «سفر بخیر» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو با مشارکت پلیس راهور فراجا به تهیه‌کنندگی سیدجواد سیدمحسنی است که نخستین قسمت آن همزمان با نخستین روز ماه مبارک رمضان حوالی ساعت ۲۲ از شبکه دو پخش می‌شود. این برنامه قبل از آغاز سال نو، سه‌شنبه و چهارشنبه روانه آنتن می‌شود و با شروع سال نو، هرشب مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.