Wednesday, 8 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 1 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 45367
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 20 آبان 1402 - 13:37 |

سفر رادیویی به استان سمنان با «ایران خاك دلیران» رادیو ورزش

سفر رادیویی به استان سمنان با «ایران خاك دلیران» رادیو ورزش

مدیر كل ورزش و جوانان استان سمنان از افتتاح یك مجموعه ورزشی ویژه جانبازان و معلولان در این استان ظرف چند روز آینده خبر داد.

سید محمدتقی علوی، مدیر كل ورزش و جوانان استان سمنان در گفت‌وگو با برنامه ایران خاك دلیران رادیو ورزش بیان كرد: در سال ۱۴۰۱ با حضور رئیس جمهور ۱۵ پروژه ورزشی افتتاح شد و در اختیار مردم قرار گرفت. امسال هم این روند طی شده و با توجه به لطف و اعتباراتی كه وزارت ورزش و جوانان به این استان داده است، یك مجموعه بزرگ ورزشی جانبازان و معلولین را ایجاد كردیم كه در چند روز آینده با حضور مسئولین استان افتتاح خواهد شد.

علوی ادامه داد: در شش ماه اول امسال ۴ پروژه داشتیم كه یكی از آنها افتتاح سالن تخصصی والیبال با حضور سردار وحیدی وزیر محترم كشور بود. از ۱۵ پروژه سال گذشته و ۴ پروژه امسال بخش عظیمی از آن در روستاهاست، كه در برنامه‌های سیاست‌های نظام دیده شده است.

مدیر كل ورزش و جوانان استان سمنان درباره ورزش‌های مخصوص استان سمنان گفت: یكی از ورزش‌های اصلی استان هاكی است كه سرمربی تیم ملی هاكی و همچنین اعضای تیم ملی هاكی از استان سمنان هستند و همچنین در فوتبال ساحلی و والیبال ساحلی پیشرفت بسیار خوبی داشتیم.

علوی در مورد مطالبات عمده بانوان استان سمنان اظهار كرد: در استان سمنان به بحث ورزش بانوان خیلی اهمیت داده می‌شود و فردا مراسم استقبال خانم جندقی كه در آسیا مدال برنز را كسب كردند را خواهیم داشت. عمده‌ترین مطالبات بانوان عزیز بحث سالن‌های تخصصی است كه به نام خود بانوان باشد. در ورزش استان سمنان ۴۲ درصد خانم‌ها و ۵۸ درصد آقایان فعالیت دارند و رقابت تنگاتنگی بین آنها برقرار است.

علوی در آخر ضمن تشكر از مدیریت رادیو ورزش گفت: امیدوارم در مسیر دعوت همگان به ورزش همگانی و كمك به ورزش قهرمانی و اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی قدم برداریم.

برنامه ایران خاك دلیران از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۸:۳۰ از شبكه رادیویی ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان می‌شود.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.