Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 37288
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 06 آبان 1401 - 14:59 |

سلامتی با «صبح صبا» رادیو

سلامتی با «صبح صبا» رادیو

برنامه زنده «صبح صبا» با موضوع سلامتی هفته جدید را شروع می كند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه زنده «صبح صبا» هر روز در قالب مجله رادیویی صبحگاهی با هدف اطلاع رسانی آخرین اخبار روز را با نگاهی طنز به اطلاع مخاطبان می‌رساند.

این برنامه در كنار اطلاع رسانی به موضوعات روز جامعه می پردازد با توجه به گسترش شیوع آنفولانزا همراه با فصل سرما «صبح صبا» با موضوع سلامتی همراه شنوندگان می شود.

این روزها با تغییر فصل و سرد شدن تدریجی هوا ابتلا به بیماری‌های ویروسی از جمله آنفلوآنزا و سرماخوردگی و به دنبال آن كرونا زیادتر شده است. آنفلوانزا یك بیماری شدید تنفسی است كه عامل آن ویروس آنفلوانزا است.اكنون در جامعه شاهد هستیم كه افراد زیادی هستند كه با بیماری ویروسی آنفلوآنزا دست به گریبان شده و در خانه زمینگیر شده اند.بدن درد، تب، خستگی و سردرد و… از جمله نشانه‌های بالینی این بیماری است.

«رادیو صبا» روز شنبه هفتم آبان با نگاهی طنز به این موضوع می پردازد و به مخاطبان توصیه می كند كه استفاده از ماسك و رعایت پروتكل‌های بهداشتی، امری ضروری و عامل مهمی در پیشگیری از ابتلا به این بیماری است.

برنامه «صبح صبا» از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ دقیقه به تهیه كنندگی امیر اكبری و اجرای مهبد قناعت پیشه همراه شنوندگان می شود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.