Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 39289
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 07 بهمن 1401 - 19:02 |

«سنگ، كاغذ قیچی» به روایت امیرحسین مدرس در رادیو صبا

«سنگ، كاغذ قیچی» به روایت امیرحسین مدرس در رادیو صبا

امیرحسین مدرس در برنامه فرهنگی «به توان هفت» بخش هایی از كتاب سنگ كاغذ قیچی را روایت می‌كند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه فرهنگی «به توان هفت» كه با محوریت روایت داستان های عامیانه همراه سكانس هایی از فیلم های جذاب تقدیم مخاطبان می شود. این برنامه روز شنبه ۸ بهمن با موضوع «همسر، همسفر» سكانس هایی از فیلم «هامون» را تقدیم مخاطبان می كند.
در داستان این فیلم حمید هامون كه با همسرش، مهشید، دائم كش‌مكش دارد زندگی كابوس گونهٔ خود را مرور می‌كند. او كه مشغول نوشتن رساله‌اش دربارهٔ عشق و ایمان است، در پی دوست قدیمی و مرادش علی عابدینی می‌گردد. خانه و كاشانه را ترك می‌كند و دست به اعمال دیوانه‌واری می‌زند. او در حالتی پریشان، در پی شكایت‌هایش، خود را به امواج دریا می‌سپارد، اما عابدینی او را نجات می‌دهد. همچنین، این فیلم به دغدغه‌های جوانان روشنفكر بعد از انقلاب می‌پردازد؛ میان دنیاخواهی و آرمان‌خواهی. تصویری از آرمان‌خواهی كه به‌دلیل حبّ دنیوی (زیبایی و…) در تلاطم است و درمقابل، علی عابدینی فردی كه تكلیفش با خودش مشخص است و دنیا را فدای آرمان‌ها و عقایدش كرده‌است.
به توان هفت در كنار پخش فیلم بخش هایی از كتاب های جذاب را به روایت امیرحسین مدرس تقدیم شنوندگان می كند، این برنامه روز سه شنبه بخش هایی كتاب سنگ، كاغذ، قیچی كه داستانی رازآلود و هیجان‌انگیز به قلم آلیس فینی است را تقدیم مخاطبان می كند . این كتاب قصه‌ی زوجی جوان است كه زندگی عاطفی‌شان با مشكلاتی روبه‌شده و برای رفع مشكلات آن می‌خواهند به دریاچه‌ی بلك‌واتر سفر كنند؛ اما ماجرا بسیار پیچیده‌تر از آن است كه می‌پندارند..
«به توان هفت» از شنبه تا چهارشنبه ساعت۱۲:۳۰ به تهیه كنندگی مژگان فرزین و اجرا امیرحسین مدرس تقدیم مخاطبان می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.