Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 38588
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 04 دی 1401 - 11:08 |

سوژه های متناقض و جریان ساز اولویت «سعادت آباد» رادیو تهران است

سوژه های متناقض و جریان ساز اولویت «سعادت آباد» رادیو تهران است

ســــوژه هــــای مـتـنـاقـض و جــریــان ســاز اولویت برنامه«سعادت آباد» است

اولویت برنامه «سعادت آباد» رادیو تهران که هر روز از ساعت ۱۱:۳۵ روی آنتن می رود، پـــرداخـــتـــن بـــه ســــوژه هــــای مـتـنـاقـض و جــریــان ســاز اسـت.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ مریم السادات آصفی، تهیه کننده برنامه سعادت آباد گفت: این برنامه از سوم آبان سال ۹۹ روی آنتن شبکه رادیویی تهران رفته و هر روز از ساعت ۱۱:۳۵روی موج FM ردیف ۹۴ مگاهرتز می رود.

وی افزود: پـــرداخـــتـــن بـــه ســــوژه هــــای مـتـنـاقـض و جــریــان ســاز اولویت برنامه سعادت آباد اسـت. بـرگـزاری نشست های اتـاق فکر و هم اندیشی با عوامل تولید، برنامه سازان و همچنین کـارشـنـاسـان رسـانـه و نخبگان سـیـاسـی، اجتماعی و فرهنگی بـرای سیاستگذاری هدفمند در این برنامه انجام می شود.

برنامه سعادت آباد در ساختارهای متنوع رسانه ای از جمله مستند رادیـویـی ،گفت وگو ،گــزارش ،مصاحبه ، تحلیل کارشناسی و پـادکـسـت، از زوایـــای مختلف به تبیین دقیق بندهای بیانیه گـام دوم انقلاب اسلامی و اقدامات انجام شده از سوی دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیردولتی و تشکل های مردمی پرداخته است.

به گفته این تهیه کننده؛ یــکــی از شــاخــص تــریــن بــخــش هــای بــرنــامــه، «بخش فـجـازى» اسـت کـه بـه هشتگ ها و تـرنـدهـای فضای مجازی در طـول هفته همراه با تحلیل آن موضوعات مـی پـردازنـد و در بخش اصــل مـوضـوع خبرهایی را بـررسـی و پیگیری می کنند کـه در سـایـت هـا و فضای مجازی تناقض و تضاد در انتشار خبر وجـود دارد و با شـفـاف سـازی بـه اصـل مـوضـوع مـی رسـد. همچنین در بخش طنز با نگاه طنز به نقد موضوعات روز می پردازند.

همچنین یکی از رسالت های اصلی این برنامه رادیویی پرداختن به موضوعات و دغدغه های شهر و استان تهران اسـت، به همین منظور در کنار تولید مستند و گــزارش در مسائل مختلف محتواى ۸۰ درصـد برنامه تهرانی است که با بیان دغدغه ها و مسائل هر گوشه ای از استان تهران به پیگیری و حل مسأله می پردازند.

علاوه بر این؛ در بـخـش گــزارشــى «در مـسـیـر اســتــان» گــزارشــگــران ســـعـــادت آبـــاد در شــهــرهــاى مـخـتـلـف اســتــان تـهـران پیگیر دغدغه ها و مطالبات شهرستانى‌ها تا رسیدن به نتیجه هستند. در بخش «تیتر» سـعـادت آبـاد هم به تحلیل اخبار روز در سطح ملی و پایتخت با سردبیران خبرگزاری ها می پردازند.

سعادت آباد در گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویى تهران روى آنتن مى‌رود، علی نساج یگانه مجری، نیما اعتصام بازیگر طنز، ابوالفضل طاهری نویسنده، مهدی اسماعیلی ، الناز عباسى، سپیده حاصلى پناه، شمیم عالءالدینى، آتناسادات محمدپناه گزارشگران برنامه، حمیدرضا جعفرى و حمیدرضا بوجاریان از کارشناس مجریان این برنامه رادیویی هستند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.