Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 18201
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو جوان تاریخ انتشار : 07 اردیبهشت 1399 - 15:04 |
جشنواره رمضان رادیوجوان

سی سحر، رادیوجوان همراه شما بیدار است

سی سحر، رادیوجوان همراه شما بیدار است

شبکه رادیویی جوان در رمضان ۱۳۹۹، در فضایی سرشار از شور و معنویت با برنامه‌های متنوع و شنیدنی، صدای آسمانی این ماه پر خیر و برکت را به گوش دوست‌داران و مخاطبانش می‌رساند

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی جوان؛ برنامه زنده «خدا اجازه…؟» ویژه برنامه سحرهای ماه مبارک رمضان رادیوجوان است که از ساعت ۳:۳۰ تا ۵ بامداد با اجرای مجید عسگری، مریم نشیبا، تهیه‌کنندگی مجتبی حسنی به روی آنتن می‌رود.

در این برنامه هنرمندانی چون لعیا زنگنه، بهنام تشکر، نفیسه روشن، کوروش سلیمانی و… هر شب در کنار عوال تولید، در برنامه حضور دارند.
«خدا اجازه…؟ » با محوریت قراردادن اسماء الهی و استخراج شده از دعای جوشن کبیر و با پخش آیتم های بسیار متنوع سعی در ارائه هرچه بهتر رابطه انسان با معبود خودش در زندگی اجتماعی و دینی‌اش دارد.
همچنین آیتم “تویی که نمی‌شناختمت” در این برنامه، به بررسی حرکت‌های جهادی در قالب رزمایش کمک مومنانه و رزمایش همدلی برای روزه داران می‌پردازد.

جشن رمضان، طلیعه بهار دل‌ها است؛ در بهار قلب‌ها رادیو جوان همراه مخاطبان خواهد بود.
با توجه به محدودیت حضور در مساجد و حسینیه‌ها در ماه رمضان، خانه و محیط خانواده بایستی مرکز معنویت و دعا و نیایش در حضور اعضای خانواده باشد؛ لذا تلفیق ضرورت «در خانه بمانیم» و «عبادت در ایام ماه رمضان» موضوع برنامه‌های امسال رادیو جوان در این ماه است.

رویکرد رادیوجوان، تعامل حداکثری با مخاطبان و شنوندگان است تا با تولید و اجرای برنامه‌های متنوع، هم‌نشین خوب و جذابی برای شنوندگان در اوقات نورانیِ بهترین ماه خدا باشد.

علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۲۰۴۰۰۰۰ و ۲۲۰۵۰۹۵۲ ، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۸۸۱ و وب سایت رادیوجوان به نشانی www.radiojavan.ir با این برنامه‌ در ارتباط باشند.
همچنین در اینستاگرام رادیوجوان به نشانی @radiojavan.ir نظر بنویسند و عکس‌ها و ویدیوهای پشت صحنه برنامه‌ها را مشاهده فرمایند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.