Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 2924
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 13 آذر 1395 - 16:15 |

شبکه‌های رادیویی در تمامی استان‌ها تصویری می‌شوند

شبکه‌های رادیویی در تمامی استان‌ها تصویری می‌شوند

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما از راه‌اندازی رادیو نما با همت معاونت توسعه و فناوری رسانه و با همکاری و مشارکت معاونت امور استان ها در آینده نزدیک خبر داد.

دارابی در نشست شورای مدیران معاونت امور استان‌ها با اشاره به استقبال خوب مخاطبان در مناطق مختلف کشور از شبکه‌های رادیویی اظهار کرد: مردم هر استان با توجه به فرهنگ و سنت‌های خود، علاقه‌مند به استفاده از شبکه‌هایی هستند که با زبان، لهجه و گویش خود آن‌ها اقدام به پخش برنامه می‌کند.

وی افزود: استقبال از برنامه‌های جذاب رادیویی، موسیقایی و حتی نمایش‌های رادیویی با لهجه و گویش مناطق مختلف، گویای تمایل بالای مخاطبان به دیدن و شنیدن برنامه‌هایی با زبان بومی است.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با بیان اینکه توجه و تعامل با مخاطبان شبکه‌های رادیویی در دستور کار این معاونت قرار دارد گفت: بر این اساس راه‌اندازی رادیو نما یا همان رادیو تصویری در اولویت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: رادیو نما در راستای ارتباط بیشتر با مخاطبان و بهره‌مندی آن‌ها از محتوای کاربردی‌، به زودی و به همت معاونت امور استان‌های رسانه ملی در تمامی استان‌ها راه اندازی می‌شود.

دارابی خاطرنشان کرد: در این بین تعامل خوبی میان معاونت استان‌های رسانه ملی با معاونت توسعه و فناوری رسانه وجود دارد و مهندسان و تکنسین‌های سازمان با همتی جهادی درصدد فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم به منظور تسریع در راه‌اندازی رادیونما هستند.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر فنی رسانه ملی طی سال‌های اخیر گفت: بهره‌برداری از تجهیزات نوین صوتی و تصویری یکی از گام‌های اساسی در ارتقا چ‌تر رسانه‌ای صدا و سیماست و این مهم، با تلاش عوامل فنی سازمان در حال تحقق است.

وی تصریح کرد: رادیو تصویری شکلی دیگر از ارتباط صوتی به همراه محتوای تصویری است که اطلاعات تکمیلی مورد نظر تهیه‌کنندگان و برنامه‌سازان را در اختیار مخاطب قرار داده و شیوه‌ای نوین از ارتباط را رقم می‌زند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.