Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 38480
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 30 آذر 1401 - 11:17 |

«شب اناری» روی آنتن رادیو سلامت می رود

«شب اناری» روی آنتن رادیو سلامت می رود

شبکه رادیویی سلامت، همزمان با شب یلدا، روز چهارشنبه از ساعت ۲۲ به مدت ۱۲۰ دقیقه، ویژه برنامه برنامه «شب اناری» را از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم مخاطبان خود می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، «شب اناری» برنامه ایست که به مناسبت شب یلدا، با رویکرد آشنایی با فرهنگ و اقوام ایرانی و توجه به خانواده ایرانی به موضوعاتی نظیر یلدا فرصتی برای با هم بودن، و آداب و رسوم ایرانیان می پردازد.
این برنامه دارای بخش های متنوع و مختلفی نظیر «یلدا در ایستگاه پرستاری» گزارشی از بیمارستان های کشور در شب یلدا، «از گوشی به دور» در خصوص افرادی که در شب یلدا گوشی به دست هستند، «ایران سرای من» که به آداب و رسوم شب یلدا در استان های کشور می پردازد، «به یادت هستم» که با محوریت احترام به سالمندان و اهمیت وجود یاس های سفید در خانواده و جامعه روی آنتن می رود، «در باب یلدا» بررسی مفهوم یلدا در فرهنگ غنی ایران از زبان استاد کاکاوند، «یلدای مهربانی» که گزارشی از خیرین سلامت است، «یک ثانیه بیشتر» که به موضوع قدر زمان را بدانیم، می پردازد.
همچنین بررسی بایدها و نبایدهای تغذیه ای، تاثیر شب یلدا بر کودکان، مسابقه، خاطره گویی، داستان خوانی، و حافط خوانی از دیگر بخش های این برنامه است.
گفتنی است، ویژه برنامه «شب اناری» به تهیه کنندگی «مرتضی میلانی» کاری از گروه خانواده رادیو سلامت، با اجرای «رضا شجاعی» چهارشنبه ساعت ۲۲ از رادیو سلامت پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.