Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 47897
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو جوان تاریخ انتشار : 22 اسفند 1402 - 14:01 |

«شب عزیز» رادیو جوان مهمان رمضانی شنوندگان می‌شود

«شب عزیز» رادیو جوان مهمان رمضانی شنوندگان می‌شود

ویژه برنامه “شب عزیز” رادیو جوان هر شب در ایام ماه مبارك رمضان با بخش‌هایی متنوع و جذاب و با حضور كارشناسان مذهبی تقدیم مخاطبان عزیز خواهد شد.

سیروس رجبی تهیه كننده برنامه “شب عزیز” در راستای تبیین ویژه برنامه‌های ماه رمضان عنوان كرد: ویژه برنامه شب‌های ماه مبارك رمضان، كاری از گروه تاریخ و معارف شبكه رادیویی جوان هر شب از ساعت ۲۴ تا ۱:۳۰ بامداد روی آنتن شبكه رادیویی جوان می‌رود. این برنامه از اول ماه مبارك رمضان آغاز و تا روز عید فطر ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه عنوان كرد: مجید عسگری به عنوان گوینده ما را در این برنامه یاری می‌كند و حجت الاسلام ‌و المسلمین علی آقا بابا كارشناس مذهبی با تفسیر آیه‌ای از قرآن كریم روح مخاطبان عزیز را جلا می‌دهد.

تهیه كننده برنامه “شب عزیز” با اشاره به بخش‌های مختلف این برنامه تأكید كرد: ما با توجه به نیازهای روحی و معنوی افراد در این ایام مبارك؛ به موضوعاتی همچون دعا كردن، معیارهای دوستی، شادی، صرفه جویی، آبروداری، رازداری، صبوری، امانت‌داری، آرامش و… خواهیم پرداخت كه بی شك زندگی مخاطبان را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد و تأثیر بسزایی بر رفتار فردی و اجتماعی افراد خواهد گذاشت.

سیروس رجبی همچنین ادامه داد: در بخش دیگری از این ویژه برنامه رادیویی به معرفی یك شهید و قرائت وصیت نامه وی می‌پردازیم كه از لحاظ معنوی ارزش فوق‌العاده و با این شب‌های عزیز قرابت بسیاری دارد. از این رو؛ ویژه برنامه “شب عزیز” در پایان هر شب به یكی از شهدا تقدیم خواهد شد.

وی با اشاره به یكی دیگر از بخش‌های این ویژه برنامه عنوان كرد: در بخشی از این برنامه رادیویی به “منطق الطیر” عطار نیشابوری می‌پردازیم كه اجرای این بخش مهم را آقای مهدی رستمی بر عهده دارند و بخش‌های ویژه و مناسب این شب‌ها را از كتاب “منطق الطیر” استخراج و با صدا و بیانی شیوا روایت می‌كنند.

وی افزود: سركار خانم زهرا متقیان نژاد در هر برنامه از “شب عزیز” ما را با آیین، آداب و رسوم شهرها و روستاهای مختلف كشور در ماه مبارك رمضان آشنا خواهند كرد كه عنوان این بخش؛ “آیین رمضان” در نظر گرفته شده است.

تهیه كننده ویژه برنامه “شب عزیز” همچنین گفت: آقای سید علی جلالی نیز به صورت مجازی با روزه اولی‌ها مصاحبه گرفته است كه در میان برنامه پخش خواهد شد و مخاطبان گرامی را با حال و هوا و تجربه نخست این افراد از روزه داری آشنا خواهد كرد.

سیروس رجبی یكی از بخش هاب جذاب ویژه برنامه “شب عزیز” را بخش هنرمندان خواند و افزود: گفتگو با هنرمندان و خوانندگان جوان كشور بخش دیگری از این ویژه برنامه است كه به معرفی آنان و آثار مرتبط با ماه مبارك رمضان آنان خواهد پرداخت و در بخش پایانی برنامه به سراغ خیرین سراسر كشور می‌رویم با آنان به گپ و گفت می‌نشینیم تا این سنت حسنه را بیش از پیش رواج دهیم.

وی در پایان خاطرنشان كرد: امید آن می‌رود كه این ویژه برنامه متنوع و خاص مورد توجه مخاطبان شبكه رادیویی جوان قرار گیرد و انگیزه‌ای باشد برای ادامه چنین روندی برای ما خادمین در رسانه ملی كشور عزیزمان.

ویژه برنامه «شب عزیز» كاری از گروه تاریخ و معارف با مدیریت دكتر عباس رجب سلمانی و به تهیه كنندگی سیروس رجبی و با اجرای مجید عسگری و به همراه كارشناس مذهبی حجت اسلام و المسلمین علی آقا بابا و دیگر عوامل در ایام ماه مبارك رمضان از ساعت ۲۴ هرشب روی موج fm ردیف ۸۸ مگاهرتز تقدیم مخاطبین شبكه رادیویی جوان می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.