Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 8091
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو قرآن تاریخ انتشار : 30 آذر 1397 - 12:55 |

شب یلدا با “شب ستاره ها” از رادیو قرآن

شب یلدا با “شب ستاره ها” از رادیو قرآن

ویژه برنامه “شب ستاره ها” جمعه ۳۰ آذرماه به مناسبت شب یلدا با حضور پیشکسوتان رادیو قرآن تقدیم شنوندگان می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن، در ویژه برنامه “شب ستاره ها” پیشکسوتان رادیو قرآن به موضوع شب یلدا و آداب تایید شده آن به گفتگو و خاطره گویی می پردازند.
همکاران در سه بخش: عوامل برنامه ساز و کارشناسان تلاوت، گویندگان و تهیه کنندگان با حضور در استودیو به بیان خاطرات خود در رادیو و شب یلدا و همچنین اهمیت صله رحم در این شب خواهند پرداخت.
اطلاع رسانی همگانی در خصوص آداب تایید شده یلدا، برانگیختن خاطرات شنوندگان قدیمی و آشنایی شنوندگان جدید با عوامل پیشکسوت رادیو قرآن، تشویق به صله رحم و معاشرت اسلامی از جمله اهداف این ویژه برنامه است.
مهمانان شب ستاره ها: صادق درودیان کارشناس تلاوت، محمدهادی صلح جو از مدیران و گویندگان با سابقه رادیو قرآن، سیدنورالدین سجادی تهیه کننده، علی حوری کامران کارشناس تلاوت، محسن عربی کارشناس تلاوت، فاطمه کاشانی وحید تهیه کننده، فاطمه رحمانی تهیه کننده، فاطمه دشتی تهیه کننده، تیمور کوشکی گوینده، عبدالله فجری گوینده، محمدحسین زرین دست گوینده.
این برنامه جمعه ۳۰ آذرماه ساعت ۱۹:۳۰ به تهیه کنندگی علیرضا صفرزاده، اجرای علی جباری و هماهنگی زهرا خردمندنیک از رادیو قرآن موج fm ردیف ۱۰۰ مگاهرتز تقدیم شنوندگان می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.