Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 24674
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 08 اسفند 1399 - 16:10 |

شعر زینبی را در آینه صبر رادیو فرهنگ بشنوید

شعر زینبی را در آینه صبر رادیو فرهنگ بشنوید

ویژه برنامه «آینه صبر» به مناسبت وفات حضرت زینب (س) امروز همزمان با سالروز وفات بانوی صبر و شکیبایی از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «آینه صبر» با نگاهی به اشعار زینبی به مناسبت وفات آن بانوی بزرگوار به همت گروه تولید و تامین از رادیو فرهنگ تولید شده است.

تجلی بانوی بزرگ حماسه عاشورا در عرصه شعر معاصر حکایتی بس شگفت و شگرف است و آثاری که در این زمینه تاکنون منتشر شده، از حد شمار بیرون است. به تحقیق، هیچ شاعر صاحبدل و آزاده‌ای را نمی‌توان یافت که در مجموعه اشعارش اثر یا آثاری در این زمینه دیده نشود.

علاوه بر کتاب‌های مجموعه گزیده اشعار عاشورایی که بخشی از آن به تجلی حضرت زینب (س) در این حماسه بی‌بدیل اختصاص یافته است، نظر به علاقه و استقبال علاقه‌مندان به آن حضرت مجموعه شعرهای مستقلی نیز درباره آن بانوی گرامی تاکنون چاپ و منتشر شده است که می‌توان به کتاب‌های ” آیینه صبر” ، ” بانوی صبر” و … اشاره کرد.

علاقه مندان می توانند برنامه «آینه صبر» را به تهیه کنندگی مرتضی صداقتگو و با اجرای فاطمه حقیقت ناصری ساعت ۱۷:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز موج ای ام ردیف ۵۸۵ کیلوهرتز از رادیو فرهنگ بشنوند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.