Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 34373
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1401 - 16:20 |

شنونده «به اضافه ورزش» رادیو از نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشید

شنونده «به اضافه ورزش» رادیو از نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشید

برنامه «به اضافه ورزش» شبکه رادیویی ورزش با حضور در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به صورت زنده برنامه‌های مختلفی را تقدیم شنوندگان می‌کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برگزاری نمایشگاه کتاب در کشور، مجموعه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی را رقم می‌زند. اگر چه این چرخه در هم تنیده اقتصاد و فرهنگ، آیینه تمام نمای پیشنه غنی فرهنگ ایرانی– اسلامی این سرزمین نیست، اما استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب، علاقه و دغدغه مردم که توجه به کتاب و کتاب خوانی است را نشان می‌دهد.

سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست ‌و یکم تا سی‌ و یکم اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه   ketab.ir  برگزار خواهد شد.

برنامه «به اضافه ورزش» کاری از گروه علوم ورزشی شبکه رادیویی ورزش با حضور در محل برگزاری نمایشگاه، برنامه‌های مختلفی را به صورت زنده تقدیم شنوندگان خواهد کرد.

معرفی نویسندگان کتب ورزشی، ناشران، مراکز علمی و پژوهشی علوم ورزشی، معرفی چند رسانه‌ای‌ها، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، زندگینامه قهرمانان ورزشی از جمله موضوعاتی است که این برنامه به آن توجه می‌کند.

«به اضافه ورزش» از فردا ۲۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۲ به مدت ۶۰ دقیقه از موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز رادیو ورزش پخش خواهد شد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.