Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 37084
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 27 مهر 1401 - 9:34 |

شوخی پوتیاس با مجری مشهور: چه‌عجب با‌من حرف زدی!

شوخی پوتیاس با مجری مشهور: چه‌عجب با‌من حرف زدی!

الکسیا پوتیاس، ستاره زن و برنده توپ طلای سال ۲۰۲۲، مصاحبه جالبی با ایبای لیانوس داشته است.

به گزارش “ورزش سه”، ایبای لیانوس، اینفلوئنسر و مجری مشهور اسپانیایی، روی فرش قرمز مراسم توپ طلای امسال حضور داشت و توانست به طور اختصاصی با برندگان جوایز مختلف این مراسم مصاحبه کند. تیبو کورتوا، کریم بنزما و حتی فلورنتینو پرز، تعدادی از افراد مشهوری که در این مراسم در کنار الکسیا پوتیاس، بهترین بازیکن زن جهان را برای دومین سال متوالی، حضور داشته و بسیار مورد توجه قرار گرفتند.

همه می‌دانند که ایبای لیانوس تاکنون با ده‌ها بازیکن از دنیای فوتبال مانند سرخیو راموس یا سرخیو آگوئرو مصاحبه کرده و این موارد این واقعیت را نشان می‌دهد که او همیشه فوتبال مردان را در اولویت قرار داده است. اما به نظر می رسید حالا که فرصتش ایجاد شده، او قصد داشت با الکسیا پوتیاس در مورد فوتبال زنان در این مراسم حرف بزند.

ایبای گفتگو را بیشتر دوستانه آغاز کرد و با تمجید از دستاوردهای بازیکن بارسلونا، گفت: “سلام الکسیا، عصر بخیر، تبریک می گویم. اولین باری است که با تو صحبت می کنم و حالا تو دومین توپ طلای خود را نیز دریافت کردی. ما سال گذشته تو را اینجا دیدیم و حالا دومی را هم نصیب خودت کردی، پس تبریک می گویم.”

اما الکسیا پوتیاس که انگار از قبل آماده پاسخ دادن بود، حرف های خود را اینگونه آغاز کرد: “چه کار باید می کردم که تو با من مصاحبه کنی.” پاسخ هافبک بارسا به صحبت اولیه ایبای لیانوس اینگونه بود. ایبای با همه افرادی که مصاحبه می کند، با شوخی و هیجان حرف می زند و الکسیا که از این واقعیت آگاه بود نیز با همین روش حرف های خود را شروع کرد.

اما این شوخی نیز مانعی برای ادامه مصاحبه در حالت عادی نبود و در طی آن الکسیا پوتیاس تاکید کرد دلش برای بازی کردن بسیار تنگ شده است. او گفت: “باید ببینم چه می شود و همه چیز بستگی به شرایط زانویم دارد. نمی توانم در شرایطی دوباره بازی کنم که نتوانم سطح گذشته ام را نشان دهم.”

| منبع خبر : ورزش سه
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.