Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 17669
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو گفتگ و گو تاریخ انتشار : 20 فروردین 1399 - 9:58 |

صبح‌ها در مسابقه دانشجویی رادیو گفت و گو شرکت کنید

صبح‌ها در مسابقه دانشجویی رادیو گفت و گو شرکت کنید

برنامه «شو پنجره بگشا» با محتوای جذاب و با نشاط هر روز ساعت ۱۰ صبح مخاطبان را همراهی می‌کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، نوشین رهگذر مدیر تولید و تامین این شبکه رادیویی گفت: نشاط آفرینی و سرگرمی یکی از اهداف کلان برنامه ریزان و برنامه سازان در رادیو گفت و گو در نوروز ۹۹ بود، اما در حال حاضر با توجه به اینکه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در قالب طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا تاریخ ۲۲ فروردین‌ماه ادامه دارند و رسالت رسانه در این شرایط آگاهی و امیدبخشی است، لذا همچنان برنامه‌ «شو پنجره بگشا» با محوریت ایجاد نشاط و اطلاع رسانی به هموطنان ادامه خواهد یافت.

در این زمینه برنامه «شو پنجره بگشا» تا بیست و یکم فروردین هر روز ساعت ۱۰:۰۰ در قالب مسابقه بین شرکت‌کنندگان دانشجوی رشته‌های مختلف تحصیلی طراحی شده تا علاوه بر ایجاد فضایی مفرح و جذاب در ضمن اجرای مسابقه اطلاعات مفیدی با شنوندگان به اشتراک گذاشته شود و همچنین در هر برنامه سخنگوی صنوف و حوزه‌های مختلف آخرین اتفاقات هر حوزه را اطلاع رسانی می‌کنند.

یکی از بخش‌های دیگر برنامه پویش سبد مهربانی است که مخاطبان و مسئولان اجرایی کشور با عنایت به شرایط موجود کشور و شیوع ویروس کرونا و اختلال در نظام اقتصادی و معیشتی هموطنان سعی می‌کنند مهرشان را در این سبد مهربانی گذاشته و پیشکش همنوعان خود کنند.

قسمت دیگری از برنامه «شو پنجره بگشا» به عکس‌ها و فیلم‌هایی اختصاص دارد که مردم و مسئولان از صحنه‌های خدمت‌رسانی به صورت خودجوش ارسال می‌کنند و این فیلم‌ها و عکس‌ها در قسمت رادیونمای رادیو گفت و گو بارگذاری می‌شوند.

برنامه «شو پنجره بگشا» بیستم فروردین به مناسبت روز ملی فناوری هسته ای به بررسی شعار «انرژی هسته ای حق مسلم ماست» می‌پردازد.

مخاطبان رادیو گفت و گو برای ارتباط با این برنامه و دیگر برنامه‌های این شبکه رادیویی می‌توانند با سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ و شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ در ارتباط باشند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.