Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 41504
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 25 اردیبهشت 1402 - 18:52 |

«صبح صادق» در سوگ امام صادق (ع) از رادیو سلامت

«صبح صادق» در سوگ امام صادق (ع) از رادیو سلامت

شبكه رادیویی سلامت همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) ویژه برنامه «صبح صادق» را روز سه شنبه – ۲۶ اردیبهشت ماه، روی آنتن می برد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، ویژه برنامه «صبح صادق» این شبكه رادیویی با هدف تحلیل از شخصیت والای علمی و مذهبی حضرت امام صادق( ع) از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.
«صبح صادق» دارای بخش های متنوع و مختلفی ازجمله بخش «صدای صادق» روایتی از خود گذشتگی كادر درمان در ادوار مختلف؛ «برگی از نور» معرفی كتاب در خصوص سیره امام صادق (ع)؛ «به نام عشق» گزارشی از فعالیت گروه جهادی پزشكی مزین با نام امام صادق (ع) در كرمان؛ «آغاز كلام» روایتی از زندگی نامه امام صادق (ع) است.
همچنین در این برنامه كه سعی می شود به ابعاد و رویكرد های شخصیت والای این امام همام پرداخته شود.؛ گزارشی از بیمارستان امام صادق قم و معرفی دانشگاه امام صادق (ع)ب ه عنوان یكی از قطب های علمی كشور پخش خواهد شد.
گفتنی است، ویژه برنامه «صبح صادق» به تهیه كنندگی «مرتضی میلانی» و گویندگی «مسعود خواجه وند»، از ساعت ۱۰:۰۵ تا ۱۱:۳۵ از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده های رادیو سلامت می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.