Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 26791
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 10 خرداد 1400 - 5:07 |

«صبح صبا» با دنیای دیجیتال

«صبح صبا» با دنیای دیجیتال

برنامۀ زندۀ صبحگاهی “صبح صبا ” در راستای نشاط آفرینی و ایجاد لحظاتی شاد برای مخاطبان با موضوع دیجیتال همراه شنوندگان می شود .

به گزارش روابط عمومی رادیو صبا ، “صبح صبا” یك برنامۀ زندۀ صبحگاهی در راستای نشاط آفرینی و ایجاد لحظاتی شاد برای مخاطبان از شنبه تا چهارشنبه در اولین ساعات روز از ساعت ۷ صبح به مدت ۹۰ دقیقه پخش می شود .

وابستگی به دستگاه‌های دیجیتال یكی از خصوصیات قرن معاصر است و امروزه همه مردم كم و بیش به دنیای صفر و یك وابستگی دارند. این وابستگی باعث شده تا با همه خوبی‌های اینترنت و دستگاه‌های رایانه ای ، «اعتیاد دیجیتال» به تهدیدی برای جوامع تبدیل شود .

با توجه به اهمیت این موضوع و نقش آن در سبك زندگی افراد ” صبح صبا ” با نگاهی طنز به این مسئله می پردازند تا به مخاطبان یادآوری شود كه به راحتی این وابستگی به دنیای دیجیتال به اعتیاد تبدیل میشود .

این برنامه روز دوشنبه دهم خرداد با طرح این سوال كه «چقدر به دنیای دیجیتال وابسته هستید ؟» به این موضوع می پردازد.

در این برنامه مخاطبان می توانند با ارسال پیامك به ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ و تماس با شماره ۲۲۶۵۳۰۴۳ نظرات خود را به گوش شنوندگان برسانند .

صبح صبا با اجرای شاد محمدرضا قلمبر و مهبد قناعت پیشه ، تهیه كنندگی سجاد كلبادی نژاد و هماهنگی آتوسا برهانی نژاد راهی آنتن می شود .

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.