Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 40024
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 19 اسفند 1401 - 16:57 |

«صبح صبا» برنامه شاخص صبحگاهی رادیو

«صبح صبا» برنامه شاخص صبحگاهی رادیو

مهبد قناعت پیشه مجری برنامه «صبح صبا» درباره ویژگی های این برنامه شاخص توصیح داد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، مهبد قناعت پیشه برای اجرای برنامه «صبح صبا » در«جشنواره زیر چتر لبخند» موفق به دریافت تندیس لبخند جشنواره به عنوان بهتری مجری مرد شد.

قناعت پیشه درباره این انتخاب توضیح داد، به نظرم این موفقیت برای صبح صبا است كه با سابقه طولانی در رادیو صبا به عنوان یكی از برنامه های شاخص صبحگاهی بین مردم شناخته شده است.
وی افزود: ویژگی متمایز كننده این برنامه اتاق فكر قبل برنامه است كه تمام بخش های برنامه در آن بررسی می شود، بسیاری از بخش های این برنامه در ظاهر بداهه گویی است ولی تمام شوخی ها و آیتم های این برنامه پیش بینی شده است.

قناعت پیشه درباره اجرای خود در این برنامه گفت: برنامه صبح صبا از معدود برنامه‌های است كه من در آن نقش نمیگیرم و مجری به شخصیت من بسیار نزدیك است و با مردم صادق هستم و تلاش می كنم حرف مردم را صادقانه منتقل كنم.

قناعت پیشه نمایش های زنده و طنز در این برنامه را از ویژگی های منحصر به فرد این برنامه دانست و گفت: نمایشهای طنزی كه در این برنامه اجرا می شود مشابه هیچ برنامه دیگری نیست و خود صبح صبا در این نوع نمایش صاحب سبك است و به نظر من این بخش بسیار برای مخاطبان جذاب است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.