Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 46765
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو جوان تاریخ انتشار : 25 دی 1402 - 7:07 |

«صدای دانشجو» برای پیگیری مشكلات جوانان از رادیو پخش می شود

«صدای دانشجو» برای پیگیری مشكلات جوانان از رادیو پخش می شود

«صدای دانشجو» در رادیو جوان با هدف پیگیری و بررسی مشكلات و دغدغه‌های دانشجویان در مسائل صنفی، رفاهی، فرهنگی، آموزشی، سیاسی و پژوهشی پخش می‌شود.

تهیه‌كننده برنامه رادیویی «صدای دانشجو» رادیو جوان درباره این برنامه گفت: حضور فعال دانشجویان در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و اظهارنظر‌های آنان در مسائل سیاسی و اقتصادی نقش مهمی در سالم‌سازی این فضاها و پیشگیری از خطا‌ا و اشتباهات دارد.

لیدا عرفانیان هدف اصلی این برنامه رادیویی را پیگیری و بررسی مشكلات و دغدغه‌های دانشجویان دانست و افزود: محور اصلی برنامه درباره پیگیری همین مشكلات در مسائل صنفی، رفاهی، فرهنگی، آموزشی، سیاسی و پژوهشی است.

وی در ادامه اظهار كرد: این برنامه درصدد است تا صدای رسای دانشجویان ایران باشد. از این رو، از تمامی دانشجویان و فعالان این حوزه دعوت می‌شود تا پیشنهادات، دغدغه‌ها و مطالبات قابل پیگیری خود را در پیامرسان بله به شماره ۰۹۲۰۸۸۰۸۱۶۲ ارسال كنند تا عوامل برنامه، مسائل و مشكلات را پیگیری و درصدد رفع آن‌ها بپردازند.

لیدا عرفانیان در پایان خاطرنشان كرد: این گونه برنامه‌های رادیویی می‌توانند در نقل و انتقال خواسته‌ها و نیاز‌های دانشجویان و همچنین بررسی نقاط قوت و ضعف این گروه از جامعه، بسیار مؤثر باشند. این نگاه متفاوت می‌تواند تأثیر خاصی بر آینده كشور داشته باشد.

برنامه‌ی «صدای دانشجو» رادیو جوان به تهیه كنندگی و سردبیری لیدا عرفانیان و اجرای مجید محمدزمانی و به آیتم سازی امیرحسین علی نیافرد، چهارشنبه‌ها ساعت ۲۲ و پنجشنبه ساعت ۱۵ روی موج fm ردیف ۸۸ مگاهرتز از شبكه رادیویی جوان پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.