Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 41471
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 23 اردیبهشت 1402 - 13:27 |

صدای رادیو سلامت در نمایشگاه بین المللی كتاب

صدای رادیو سلامت در نمایشگاه بین المللی كتاب

ویژه برنامه «عشق كتاب» شبكه رادیویی سلامت، همزمان با سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران كه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود، روی آنتن می رود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «عشق كتاب» به طور مستقیم از نمایشگاه بین المللی كتاب تهران روی آنتن شبكه رادیویی سلامت می رود و برنامه سازان این شبكه میزبان نویسندگان ، مترجمان و ناشران و مردم كشورمان هستند.
ویژه برنامه «عشق كتاب» با هدف اطلاع رسانی سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران و ترویج فرهنگ كتاب و كتابخوانی، از روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه، هر روز از ساعت ۱۶ به مدت ۵۰ دقیقه به طور مستقیم از نمایشگاه بین المللی كتاب تهران روی آنتن شبكه رادیویی سلامت می رود.
این برنامه كه به تهیه كنندگی «سارا شریفی» و اجرای «سعید اسلام زاده» از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز پخش می شود، دارای بخش های متنوع از قبیل «نفس به نفس با كتاب» پوشش گزارشی نمایشگاه كتاب؛ «عشق كتاب» گفت و گو با مروجین كتاب؛ «كتاب امروز» معرفی كتاب های حوزه ی سلامت؛ «تازه های نمایشگاه»اخبار حوزه ی نمایشگاه كتاب؛ و «در حال و هوای كتاب» گزارش زنده و گفتگوی مردمی است.
از جمله بخش های این برنامه پخش زنده اخبار نمایشگاه و همچنین گفت و گو با نویسندگان و مترجمان و ناشران بخش های مختلف از جمله سلامت و ابعاد آن است.
گفتنی است؛ سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران ، ۲۰ الی ۳۱ اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.