Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 47341
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 23 بهمن 1402 - 13:04 |

«طوبی زرین» روی موج رادیو فرهنگ‌

«طوبی زرین» روی موج رادیو فرهنگ‌

برنامه «طوبی زرین» ویژه شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از امروز ۲۳ بهمن ساعت۱۶ از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «طوبی زرین» به منظور اطلاع رسانی از اخبار و رویدادهای جشنواره و گفتگو با هنرمندان و مسئولان و هنرمندان تدارک دیده شده است.
این جشنواره در رشته‌های نقاشی، گرافیک، عکس، مجسمه، سرامیک، خوشنویسی، نگارگری، کارتون و کاریکاتور، تصویرسازی و هنرهای جدید برگزار شده و شامل بخش های طوبای زرین، چارسوی هنر، چارخانه (ویژه شهرستانها)، بخش پژوهش، مفاخر و بزرگداشت هاست که در این برنامه به طور ویژه از همه بخش ها اطلاع رسانی می‌شود .
برنامه «طوبی زرین» ویژه شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از۲۳ تا ۲۸ بهمن‌ماه ساعت ۱۶ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ‌پخش می‌شود.

شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به صورت رسمی یکشنبه- هشتم بهمن ماه- با برپایی نمایشگاه‌های «مفاخر هنرهای تجسمی‌ به روایت موزه هنرهای معاصر تهران» دربرگیرنده منتخبی از آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران و «آینه در آینه ۳» (پوسترهای مقطع انقلاب اسلامی و پس از آن) آثار گنجینه حوزه هنری انقلاب اسلامی‌با نمایش ۱۳۵ اثر از ۱۲۵ هنرمند آغاز به کار کرد و تا ۳۰ بهمن به جز دوشنبه‌ها ساعت ۹ تا ۱۸ در این موزه میزبان علاقه‌مندان است.

شانزدهمین دوره از جشنواره تجسمی فجر امسال در حالی افتتاح شد که بیش از هزار اثر در بخش رقابتی در معرض دید قرار گرفته است. متولیان برگزاری این جشنواره معتقدند که جریان‌سازی از رسالت‌های یک جشنواره است و باید اثر جشنواره را میان جریانات هنری جست وجو کرد. آن‌ها همچنین اعلام کردند که این رویداد از منظر کمیت، حجم کار جشنواره در دوره شانزدهم حدود سه برابر جشنواره پانزدهم است و آثار ارسالی نیز حدود دو برابر دوره گذشته بوده است.

در برنامه « طوبی زرین» رادیو فرهنگ که از گروه ادب و هنر این شبکه روی آنتن می رود به اهمیت برگزاری این جشنواره، دغدغه هنرمندان این حوزه و مطالبه آنها از مسئولین و نقش این جشنواره در به ثمر نشستن تلاش های هنرمندان تجسمی‌ پرداخته می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.