Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 27793
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 25 تیر 1400 - 15:55 |

عجیب ترین اظهار نظرها درباره قطعی برق در «رادیو صبا»

عجیب ترین اظهار نظرها درباره قطعی برق در «رادیو صبا»

برنامه پر نشاط «ترین ها» هر هفته ترین ها را در حوزه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی ، هنری،گردشگری و…معرفی می کند این هفته به سراغ داستان خاموشی ها و قطعی برق رفت .

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، برنامه ی “ترین ها” با اجرای شاهین جمشیدی هر هفته با هدف معرفی برترین های ایران در حوزه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی ، هنری،گردشگری و… پخش می شود. این هفته به سراغ خاموشی های اخیر و قطعی برق می رود.

افزایش دمای هوا و روشن شدن زودهنگام وسایل سرمایشی، خشکسالی و فعالیت بیش از حد چاه‌های برقی آب به همراه خارج شدن نیروگاه‌های برقآبی همه می توانند علت کمبود برق و خاموشی های اخیر باشد ولی در مورد این مسله مسولین ، هنرمندان و مردم اظهار نظرهای متفاوتی دارند ” ترین ها ” در روز جمعه ۲۵ تیر به صورت زنده طنازانه این اظهار نظرهارا برای مخاطبان به رای گیری می گذارد.

ترین ها با بخش های متنوعی تقدیم مخاطبان می شود .

بخش ویژه مخاطبان با نام «زرشک زرین» به شنوندگانی که در طول هفته از طریق فضای مجازی اسامی و آرای خود را ثبت می‌کنند تعلق می گیرد ، اجرای این بخش بر عهده شهره احمد وند است .

اجرای بخش « ترین های جهان» که از ترین های جهان برای شنوندگان می گویند ، بر عهده فاطمه تابعین از پژوهشگران برنامه است .

برنامه “ترین ها ” روزهای جمعه ساعت ۱۷ به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف الله ، اجرای شاهین جمشیدی ، پژوشکری فاطمه تابعین و شهره احمدوند ، نویسندگی فرزانه عرفانی تبار و هماهنگی بابک شکری راهی آنتن صبا می شود .

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.