Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 23169
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 24 آذر 1399 - 0:08 |

عذرخواهی مجری برنامه دستپخت و ماجرای سوال جنجالی+ فیلم

عذرخواهی مجری برنامه دستپخت و ماجرای سوال جنجالی+ فیلم

مجری «دستپخت» پس از سوال جنجالی از شرکت کننده مسابقه و موجی از انتقادات، با انتشار توضیحاتی عذرخواهی کرد.

در برنامه دستپخت که از شبکه یک صداوسیما پخش می شود. وحید حسینی مجری برنامه از یکی از شرکت‌کننده سوالی با این مضمون می پرسد:

” این که بابات راننده تاکسیه، پیش دوستات ناراحتت نمی ‌کنه؟ دوستات همه می ‌دونن بابات راننده تاکسیه؟ “

این سوال، موجی از اعتراضات را در شبکه های اجتماعی و از طرف سازمان تاکسیرانی در پی داشته است.

انتقاد تاکسیرانی به توهین مجری صدا و سیما به رانندگان تاکسی

سازمان تاکسیرانی شهر تهران، در بیانیه‌ای، به توهین ابراز شده نسبت به رانندگان تاکسی در برنامه «دست‌پخت» اعتراض کرد.

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در واکنش به سوال مجری برنامه «دست‌پخت» از مهمان خود درباره رانندگان تاکسی، در روزگذشته (شنبه ۲۲ آذر)، اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «به عنوان نماینده خانواده بزرگ تاکسیرانی شهر تهران برآن شدیم تا در مواجهه با سوال پرحاشیه مجری برنامه «دست‌پخت» با مضمون: بابات راننده تاکسی است پیش دوستات ناراحت نمی‌شی؟ با انتشار این متن از منزلت و جایگاه شریف تاکسی‌رانان خدوم پایتخت و خانواده محترم آنها دفاع کنیم، چرا که شایسته نیست این قشر خدوم و زحمت‌کش از سوی رسانه که باید مروج فرهنگ اسلامی ایرانی باشد، مورد توهین قرار بگیرند.

ناوگان عظیم و گسترده تاکسیرانی، گزینه اول در امر جابجایی و سرویس‌دهی به شهروندان به خصوص در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا به شمار می‌آیند و طی یک سال گذشته به عنوان قشر آسیب‌پذیر متحمل دغدغه‌های معیشتی و همچنین از دست دادن عزیزان خود شده‌اند.

خودروی تاکسی و شغل شریف تاکسیرانی ضمن فعالیت در شرایط سخت کاری، همواره تداعی اعتماد و اطمینان خاطر در شهروندان بوده و این مهم ارزشمند و قابل ستایش است.

این اطلاعیه برای دفاع از تاکسیرانان خدوم، مسئولیت پذیر و باوجدان صادر شده است و به حق، تمامی شهروندان محترم، خود شاهد تلاش متعهدانه تاکسیرانان تهرانی هستند.»

عذرخواهی و توضیح مجری برنامه دستپخت در خصوص جنجال اخیر

مجری برنامه دستپخت در خصوص جنجال اخیر گفت: پدر خودم راننده تاکسی بوده و قصد داشتم جواب افتخارآمیز فرزند یک پدر را به گوش همه برسانم. حضور مشاغل در دستپخت برای تکریم و تجلیل آنهاست.

مجری برنامه کیست؟

سید وحید حسینی ، مجری برنامه دستپخت متولد بهمن ماه سال ۱۳۵۰ شمسی در شهر تهران می باشد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از موسسه آموزش عالی سوره می باشد؛ که فعالیت خود را از کارگردانی شروع کرد و حالا مجری برنامه دستپخت می باشد.

سید وحید حسینی که سال ها به عنوان کارمند صدا و سیما کار برنامه سازی و تهیه کنندگی می کرد، در سال ۱۳۹۴ شمسی با برنامه آشپزی دستپخت اولین تجربه اجرای خود را کسب کرد. این برنامه حالا چندین سال است در تلویزیون حضور دارد.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.