Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 20659
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 04 شهریور 1399 - 18:28 |

«عشق است و آتش وخون» را از رادیو ایران بشنوید

«عشق است و آتش وخون» را از رادیو ایران بشنوید

ویژه برنامه «عشق است و آتش وخون» برای نهمین سال متوالی در ایام سوگواری سالار شهیدان از رادیو ایران پخش می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبکه رادیویی ایران، همه گیری ویروس کرونا در ماه های گذشته، بسیاری از رخدادها و گردهمایی های فرهنگی مذهبی را تحت الشعاع خود قرار داده است.
از این رو رادیو ایران براي تقویت تعامل با مخاطبان خود ، از طريق حسينيه راديو ايران كمك به برپایی هر چه بهتر عزاداری محرم میکند.
«محمدجعفر محمدزاده» مدیر رادیو ایران درباره حال و هوای محرم در رادیو ایران گفت: محرم فرصتی برای معرفت افزایی مخاطب نسبت به قیام حضرت ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام است. رادیو رسانه‌ای است که مخاطبین پایدار و فرهیخته‌ای دارد. وی افزود: امسال با توجه به همه گیری ویروس کرونا ماموریت اصلی ما در رادیو ایران معرفت افزایی و افزایش بینش مخاطبین نسبت به مسائل دینی است و عمق بخشیدن به معرفت مخاطب باشد.
«حسین معصومی» که سابقه درخشانی در جشنواره های رادیویی دارد به عنوان تهیه کننده برنامه «عشق است و آتش وخون»گفت: امسال محور موضوعی این برنامه «سبک زندگی حسینی» و «سیرۂ حسینی» است.
وی ادامه داد: مستند روایی پیرغلامان حسینی، روزشمار کربلا ،سفرنامۀ عشق (واگویه‎های زائران کربلا) و شعرخوانی شاعران آیینی ازبخش های مختلف برنامه است.
همچنین حجت الاسلام محمد سعیدی، حجت الاسلام سید حسین هاشمی‎نژاد، حجت الاسلام سید مصطفی میرلوحی و حجت الاسلام امین کثیری از کارشناسان این برنامه هستند.
گفتنی است ویژه برنامه «عشق است و آتش وخون» از ۶ شهریور ماه به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای حامد نجم الهدی، و مهرناز فقیهی و با حضور مهدی رستمی و محمد محمدی نصرآبادی بعد از خبر ساعت ۱۹:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.