Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 48415
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 18 فروردین 1403 - 11:37 |

«عشق كتاب» روی آنتن رادیو سلامت می‌رود

«عشق كتاب» روی آنتن رادیو سلامت می‌رود

برنامه رادیویی «عشق كتاب» با هدف معرفی كتاب‌های حوزه روانشناسی و گپ و گفت با نویسندگان، مترجمان و اهل كتاب به روی آنتن رادیو سلامت می‌رود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، سارا شریفی، تهیه كننده برنامه عشق كتاب در این باره توضیح می دهد: این برنامه با هدف معرفی كتاب های حوزه روانشناسی و گپ و گفت با نویسندگان، مترجمان و اهالی كتاب روی آنتن می رود. برنامه روزهای یكشنبه ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه با كارشناس مجری حامدرضا مهتدی پخش می شود.

وی ادامه داد: روز یكشنبه ۱۹ فروردین ماه كتاب آیا من باز هم “من” خواهم بود؟ اثر كریستین برایدن ر مورد بررسی قرار می دهیم. محسن پور رمضانی بلاگر كتاب مهمان برنامه خواهد بود و در این باره صحبت می كند.

در معرفی كتاب آمده است: ابتلا به دمانس چه معنایی برای احساس خود در فرد دارد؟ كریستین برایدن دیدگاه خودمانی خویش از زندگی با دمانس را با ما در میان می‌گذارد و به ما توضیح می‌دهد كه احساس تداوم خود پس از دریافت تشخیص و شكل‌گیری دمانس چگونه امكان‌پذیر خواهد بود؟ این كتاب درك عمیق‌تری از چگونگی زندگی معنادار همراه با دمانس را عرضه می‌كند و افسانۀ غالب بین ما را به چالش می‌كشد كه بر مبنای آن، افراد مبتلا به دمانس به تدریج «كم‌رنگ» شده و در نهایت به «جسمی بی‌جان» تبدیل می‌شوند. در این كتاب حس آمیختگی خود با احساسات و هیجانات، نحوۀ ارتباط افراد با دیگران علی‌رغم تغییرات شناختی و چالش‌های ارتباطی و اینكه موارد مذكور چه معنایی برای مبتلایان به دمانس در جامعه دارند، مورد كاوش قرار خواهند گرفت.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.