Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 45265
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 15 آبان 1402 - 11:54 |

«عصر صبا» با موضوع آلودگی راهی آنتن رادیو می شود

«عصر صبا» با موضوع آلودگی راهی آنتن رادیو می شود

رادیو صبا در مجله عصر گاهی عصر صبا با مخاطبان درباره انواع آلودگی از آلودگی های صوتی تا تصویری گفتگو می كند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، این شبكه رادیوی بامجله عصرگاهی «عصر صبا» یكی از برنامه های زنده این شبكه رادیویی است كه با هدف اطلاع رسانی در فضایی شاد راهی آنتن می شود، این برنامه شنبه تا چهارشنبه با نگاهی متفاوت مخاطبان را در جریان رویداد های روز جامعه قرار میدهدو به بیان موضوعات اجتماعی و فرهنگی می پردازد.

این برنامه در هفته جاری به موضوع آلودگی می پزدارد.

گونه‌های اصلی آلودگی عبارتند از: آلودگی هوا، آلودگی نوری، آشغال پراكنی، آلودگی صوتی، آلودگی خاك، آلودگی رادیواكتیو، آلودگی گرمایی، آلودگی بصری، آلودگی آب.

در این برنامه هر روز به یكی از آلودگی های «آلودگی هوا، آلودگی صوتی، آلودگی بصری ( فضای شهری )، آلودگی وسایل نقلیه و آلودگی كارخانه ها و بخش صنعتی می پردازد.

روز سه شنبه ۱۶ آبان این برنامه به موضوع آلودگی وسایل نقلیه و آلودگی كارخانه ها راهی آنتن می شود، یكی از مهم ترین دلایل آلودگی، وجود ذرات معلق (تركیبی از ذرات جامد و مایع) می باشد. ذرات معلق، در نتیجه فعالیت وسایل نقلیه و ترافیك های طولانی مدت ایجاد می شوند.

«عصر صبا» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷ به سردبیری كیاوش كمالی فر، با اجرای لاله جلال آبادی و به تهیه‌كنندگی محمدحسین خسروجردی تقدیم مخاطبان می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.