Wednesday, 29 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۹ خرداد , ۱۴۰۳ - 22 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 43421
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 25 مرداد 1402 - 15:44 |

علیرضا قره گوزلو مجری «شما و سیما» در سیمای شبکه دو

علیرضا قره گوزلو مجری «شما و سیما» در سیمای شبکه دو

بیست و پنجمین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» با پخش گزیده‌ای از برنامه «شما و سیما» که سال ۱۳۷۴ از شبکه یک روانه آنتن شده بود، همراه مخاطبان شبکه دو خواهد بود.

ه گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، بیست و پنجمین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌هایی از برنامه «شما و سیما» محصول ۱۳۷۴ شبکه یک و مجموعه «نبردی دیگر» محصول ۱۳۷۳ و همچنین تصاویری زیبا و جذاب از مستند «اطراف ما» در بخش مستند خواهد پرداخت.

این برنامه در بخش «قاب ناب» به پخش گزیده‌ای از «فصل کوچ» با موضوع ورود آزادگان به کشور در ۲۶ مرداد ۱۳۶۹، اجرای خاطره‌انگیز علیرضا قره‌گوزلو در برنامه شما و سیما در سال ۱۳۷۴ و پشت صحنه مجموعه «نبردی دیگر» در سال ۱۳۷۳ اختصاص دارد.
همچنین در بخش «ورزش»، مروری به تاریخچه شهرآورد ۴۰ در مرداد ۱۳۷۴ خواهد داشت.

این برنامه در بخش «موسیقی» به پخش موسیقی «ای ایران، ای سرای امید» با صدای محمد معتمدی و در بخش «نماهنگ»، نماهنگ «شاهچراغ» را روانه آنتن می‌کند.

مخاطبان شبکه دو می‌توانند اسامی فیلمهای سینمایی، سریالها، مستندها و برنامه‌های درخواستی خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۳۲ و پیامهای صوتی و تصویری خود را به نشانی فضای مجازی برنامه  Kheilidoor_Kheilinazdik_TV2@ ارسال کنند.

گفتنی است فیلمهای سینمایی آخر هفته جاری که به انتخاب و درخواست مخاطبان روانه آنتن خواهد شد، «پرواز از اردوگاه» محصول ۱۳۷۲ ایران و «شنود» محصول ۲۰۰۶ ایتالیا نام دارد که به ترتیب جمعه و شنبه ۲۷ و ۲۸ مرداد ساعت ۰۰:۱۰ بامداد روانه آنتن می‌شوند و در باکس بازپخش برنامه در روزهای جمعه و شنبه ساعت ۱۴، گلچینی از برنامه هفتگی در بخش‌های قاب ناب، برنامه و… تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.

مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که بیست و پنجمین قسمت آن، پنجشنبه ۲۶ مرداد حوالی ۰۰:۳۵ بامداد روانه آنتن این شبکه خواهد شد و بازپخش آن روز بعد ساعت ۱۴ خواهد بود.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.