Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 27851
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 29 تیر 1400 - 13:08 |

عیدانه های عید سعید قربان از رادیو ایران

عیدانه های عید سعید قربان از رادیو ایران
رادیو ایران درآستانه عید سعید قربان و آغاز دهه ولایت برنامه ها ی «من مسلمانم»، «زمزمه عرفات»، ،«اهل ولایت»، «حرفی از نام تو» «صبح عید باشما» و قربانی دوست» را تقدیم یم کند.
به گزارش هنرصدا، «من مسلمانم»» با تاکید نگاه به سابقه تاریخی برائت از مشرکین در تاریخ اسلام، با حضور حجت الاسلام محمد پویا مفرد و به تهیه کنندگی عبدالله علایی و اجرای حامد نجم الهدی، سه شنبه ساعت ۱۱:۴۵ از رادیو ایران پخش می شود
«زمزمه عرفات» با نگاهی به ترجمه دعای عرفه و تحلیل دعا و رابطه آن با وظیفه مردم در قبال خود و جامعه و رهبر به تهیه کنندگی وحید بیات و اجرای حسن همایی سه شنبه بعد از خبر ساعت ۱۷:۰۰ پخش می شود.
«اهل ولایت» ۲۹ و ۳۰ تیر با موضوع ولایت پذیری به تهیه کنندگی مرضیه طبرستانی و اجرای حمیدرضا رضایی ساعت ۱۸:۴۵ پخش می شود.
«حرفی از نام تو» با موضوع تسلیم بودن در برابر آزمایش و امتحانات الهی، چهارشنبه ۳۰ تیر همزمان با عید سعید قربان ساعت ۰۸:۳۵۰ از پخش می شود.
«صبح عید بات شما» عیدانه گروه صبح جمعه با شما به مناسبت عید سعید قربان به تهی کنندگی ساجد قدوسیان در روز عید قربان ساعت ۹:۰۰ پخش می شود.
«قربانی دوست» با بررسی ارزش و فلسفه قربانی به تهیه کنندگی مرضیه طبرستانی و اجرای فاطمه حاتمی و حامد نجم الهدی چهارشنبه ۳۰ تیر ساعت ۱۱:۳۰ از رادیو ایران موج اف ام ردیف ۹۰ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۵۵۸ کیلوهرتز پخش می شود.
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.