Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 47866
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 21 اسفند 1402 - 16:53 |

عیدانه پایتخت در «شهر زیبا» رادیو تهران

عیدانه پایتخت در «شهر زیبا» رادیو تهران

شبكه رادیویی تهران در ایام نوروز ویژه برنامه های اینك بهار، شهر زیبا، سنگلج و روستاگرد را تقدیم مخاطبان می كند.

پیام امیری، قائم مقام شبكه رادیویی تهران و مدیر گروه تاریخ و معارف با اشاره به برنامه های ایام نوروز این شبكه گفت: ویژه برنامه تحویل سال رادیو تهران با عنوان «اینك بهار» از ساعت ۴ صبح روز اول فروردین ۱۴۰۳ روی آنتن می رود. این برنامه تلاش می كند با دعوت از چهره های فرهنگی و هنری و بخش های شاد و طنز ، حال خوب را در لحظات عرفانی و معنوی تحویل سال تقدیم مخاطبان پایتخت كند.
همچنین، در شب سال نو هم گروه ورزش و تفریحات شبكه رادیویی تهران ، ویژه برنامه «جشن پایان سال» را از ساعت ۲۱ به روی آنتن می برد.
شهر زیبا در تعطیلات نوروز
وی در ادامه عنوان كرد: گروه فرهنگ، جامعه و سلامت رادیو تهران در تعطیلات نوروزی با ویژه برنامه«شهر زیبا» از ساعت ۱۰ تا ۱۳ از اول تا دوازدهم فروردین، همراه با مخاطبان صمیمی پایتخت ، روی موج اف.ام ردیف ۹۴ خواهند بود. برنامك های شاد و طنز ، اطلاع رسانی رویدادهای نوروزی، گفتگوهای فرهنگی و هنری و بخش های جذاب از جمله محورهای موضوعی این برنامه است.
امیری با اشاره به دیگر برنامه های نوروزی شبكه رادیویی تهران افزود: جنگ نمایشی«سنگلج» تقدیم علاقه مندانی می شود كه دوست دارند با تهران قدیم آشنا شوند، مخاطبان می توانند از اول فروردین هر روز از ساعت ۱۳:۳۰ شنونده این برنامه باشند. «آواز تهران» با پخش موسیقی های شاد و بهاری هر روز ساعت ۸:۳۰ روی آنتن می رود. از دیگر برنامه های نوروزی می توان به «تهران گشت» اشاره كرد كه با موضوع معرفی اماكن دیدنی تهران از ساعت ۶:۳۰ تقدیم مخاطبان می شود. «رادیو كوهستان» درباره گردشگری در طبیعت كه از ساعت ۷صبح روی آنتن رادیو تهران می رود.
گردشگری در روستاهای اطراف تهران
به گفته قائم مقام شبكه رادیویی تهران، «روستاگرد» از برنامه های نوروزی كه با موضوع گردشگری در روستاهای اطراف تهران هر روز ساعت ۹:۳۰ پخش خواهد شد. برنامه «علم بهتر است» اختصاص به گفتگوی رادیو تهران با پدران علم دارد و از ساعت ۱۵ پخش می شود.
علاوه بر اینها، برنامه«تالار وحدت» رادیو تهران با رویكرد معرفی موسیقی سنتی ،كلاسیك و پاپ از ساعت ۱۵:۳۰ و «پارك پردیسان» با نگاه حفاظت از محیط زیست در ساعت ۲۳ به روی آنتن رادیو تهران می رود.
همچنین برنامه های «گفتگوی ورزشی»، «سینما خانوادگی» ، «چاپ تهران» ، «تهران میدان شهدا» و «كتاب شب» نیز از جمله عیدانه های شبكه رادیویی تهران در روز های آغازین فصل بهار و ایام تعطیلات برای مخاطبان پایتخت و مهمانان نوروزی است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.