Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 36445
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 28 شهریور 1401 - 18:22 |

فرار مالیاتی در «صبح صبا» رادیو

فرار مالیاتی در «صبح صبا» رادیو

برنامه زنده صبح صبا با هدف فرهنگ سازی لزوم پرداخت مالیات راهی آنتن می شود.

فرهنگ مالیاتی، باور و شناختی است كه مردم برای لزوم پرداخت مالیات در ذهن دارند. متأسفانه باور ذهنی مردم ایران این است كه كشوری كه دارای درآمد نفتی است، نیازی به پرداخت مالیات ندارد. ایجاد فرهنگ مالیاتی به معنای تغییر این باور در جامعه است. هر زمان بتوانیم باور لزوم پرداخت مالیات را برای مردم جامعه درونی كنیم، فرهنگ مالیاتی را در جامعه گسترش داده ایم.

برنامه زنده صبح صبا كه هر روز با هدف اطلاع رسانی همراه مخاطبان می شود روز سه شنبه ۲۹ شهریور به منظور رواج فرهنگ مالیاتی در جامعه با موضوع «فرار مالیاتی» با نگاهی طنز به این مسئله می پردازد.

البته به منظور رواج فرهنگ مالیاتی در جامعه، باید آگاهی های لازم را به شهروندان بدهیم و اعتمادشان را جلب كنیم كه مالیات دریافتی از آنها صرف چه كارهایی خواهد شد.

این برنامه تلاش می كند با اجرای نمایش های زنده در قالب آتیم های متنوع آقای مسئول، دانش آموز كوشا و … به این موضوع بپردازد.

شنوندگان با ارسال پیامك به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ و تماس با شماره ۲۲۶۵۳۰۴۳ می توانند با این برنامه در تعامل باشند در این برنامه در فضایی شاد و با شوخی راه حل هایی برای این مشكل به مخاطبان و مسئولین ارائه می شود.
برنامه «صبح صبا» در هفته جاری از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه به تهیه كنندگی محمد حسین خسروجردی و با اجرای محمدرضا قلمبر همراه مخاطبان می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.