Tuesday, 21 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ - 14 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 25284
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 07 فروردین 1400 - 11:55 |

«فرهنگ، نشاط، امنیت» عیدی نوروزی «ناجا» و «رادیو فرهنگ»

«فرهنگ، نشاط، امنیت» عیدی نوروزی «ناجا» و «رادیو فرهنگ»

برنامه‌ رادیویی «فرهنگ، نشاط، امنیت» کاری از گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ با همراهی و مشارکت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است که در نوروز ۱۴۰۰روی آنتن رفته است.

به گزارش هنرصدا، پرویز جمالی تهیه کننده برنامه «فرهنگ، نشاط، امنیت» درباره این برنامه گفت:« فرهنگ، نشاط، امنیت »مجله رادیویی با محور پلیسی- اجتماعی و فرهنگی است که هر روز از ساعت ۱۲ تا ۱۲ و نیم از رادیو فرهنگ پخش می شود.
وی ادامه داد :در مدت زمانی ۳۰ دقیقه‌ای این برنامه، بخش های متنوعی را برای شنوندگان در نظر گرفته است، تا در نهایت نیروی انتظامی در کنار مردم و همراه با آموزش های فرهنگی و امنیتی در نوروز امسال هم در رسانه حضور پررنگ تری داشته باشد و سطح آگاهی و دانش امنیتی مخاطبان افزایش یابد.
جمالی گفت: پخش مستندهای کوتاه و واقعی از فعالیت های مأموران پلیس از جمله آیتم‌های برنامه است. وی افزود :در این بخش فعالیت های نیروی انتظامی مورد توجه قرار می گیرد، همچنین پخش مسابقه‌ از دیگر بخش‌های برنامه است که هر روز یک سوال چهار گزینه ای را مطرح می‌کنیم و از شنوندگان می خواهیم که با تماس تلفنی و یا از طریق پیامک پاسخگوی آن باشند .
وی به بخش خودمونی این برنامه اشاره کرد و گفت: در این بخش با مردم گفتگو می‌کنیم و نظر آنها در مورد پلیس را جویا می شویم و اینکه اگر جای پلیس بودند چه می کردند و از پلیس چه انتظاری داشتند سوالاتی است که در گزارش مردمی خودمونی پرسیده می شود.
تهیه کننده این برنامه گفت: بخش دوم «آیا می دانید» نام دارد که هشدارهای پلیسی و امنیتی و یکسری اطلاعات برای شنوندگان در حوزه امنیت فردی و اجتماعی توسط کارشناسان ناجا مطرح می شود.
جمالی در خصوص دیگر بخش های این برنامه توضیح داد: بخش بعدی پلیس و نوروز است که در این بخش با افراد نیروی انتظامی که در ایام تعطیلات نوروز سرکار هستند و امنیت را تامین می کنند گفتگو می شود و در بخش دیگر برنامه نیز که «امنیت و سلامت» نام دارد درباره اطلاعات ایمنی و رفتار های امنیت اجتماعی با کارشناسان این حوزه گفت و گو می شود.
«فرهنگ، نشاط، امنیت» با همکاری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و با تهیه کنندگی پرویز جمالی و گویندگی علی جویا است که هر روز ساعت ۱۲:۰۰ روی موج اف ام ‌ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.