Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 36859
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 17 مهر 1401 - 9:22 |

فروش آپارتمان در «رادیو صبا»

فروش آپارتمان در «رادیو صبا»

مخاطبان رادیو صبا می توانند با عبوراز چالش های مختلف كلید یك واحد آپارتمانی از«مجتمع ده پنجاه و پنج» را دریافت نمایند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «مجتمع ده پنجاه و پنج»عنوان یك برنامه جدید از این شكبه رادیویی است، كه در قالب مسابقه تقدیم مخاطبان می شود.
این مسابقه رادیویی با رویكرد افزایش اطلاعات عمومی راهی آنتن می شود در هر مسابقه شركت كنندگان به كمك یكدگیر تلاش می كنند یك واحد آپارتمان از این مجتمع را خریداری كنند.
سجاد كلبادی نژاد تهیه كننده ای برنامه گفت: برای خانه دار شدن رادیویی كافی است یك سری به مجتمع ۱۰۵۵ بزنید تا مدیر فروش ما شما را رو راهنمایی كنه كه یك واحد را از این مجتمع ده طبقه ای با پنجاه و پنج واحد نتخاب كنید ، با سلیقه شما این واحدها ساخته شده فقط كافیه وارد چالش این مجتمع شوید.
كبادی نژآد گفت: «مجتمع ده، پنجاه و پنج» یك مجتمع مسكونی ۱۰ طبقه با ۵۵ واحد مسكونی است، كه هر یك از شركت كنندگان این مسابقه با شركت در چالش های مختلف موقق یه خریداری یك واحد از این مجتمع می شوند.
در هر مسابقه دو شركت كننده با همكاری یك دیگر چالش های مختلف را با پاسخگویی به سوالات متنوع با موضوعات « فرزند آوری، ادبیات، فرهنگ و هنر،اخلاق اجتماعی، خانواده، طنز و سرگرمی، تاریخ و اقوام ایرانی و اصلاح الگوی مصرف» پشت سرمی گذارند كه در صورت موفقیت در ۵ چالش كلید یك واحد آپارتمانی از این مجتمع را دریافت می نمایند.
وی افزود: چالش های این مسابقه به صورت جذاب و شنیدنی در طی مراحل خرید یك واحد آپارتمانی طراحی شده است، مثلا در مرحله اول شركت كنندگان با كشیدن زو سوار آسانسور می شوند و قدرت زو كشیدن آنها طبقه آپارتمان را مشخص می كند.
كبادی نژاد بیان كرد، با پایان فصل پاییز یك قرعه كشی در مجتمع ده پنجاه و پنج انجام می شود، تا جوایزی به قید قرعه به شركت كنندگان اهدا شود.
گفتنی است ، كه صاحبان هر واحد مسكونی متناسب با امتیازی كه در این مسابقه دریافت كرده اند در این قرعه كشی شركت داده می شوند، خریدارانی كه موفق شده اند واحد مسكونی خود را در طبقه بالاتری خریداری نمایند شانس بیشتری برای موفقیت دارند.
«مجتمع ده پنجاه وپنج» هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح به تهیه كنندگی سجاد كلبادی نژاد و اجرای محسن شاه مرادی تقدیم شنوندگان می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.