Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 35114
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 07 تیر 1401 - 16:37 |

فصل جدید «لیگ عشاق» راهی آنتن رادیو می‌شود

فصل جدید «لیگ عشاق» راهی آنتن رادیو می‌شود

مسابقه جذاب «لیگ عشاق» تابستان ۱۴۰۱ با حضور زوج های با سابقه تقدیم مخاطبان می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «لیگ عشاق» یكی از مسابقات جذاب رادیویی است كه با محوریت خانواده همراه مخاطبان می شود. در این مسابقه رادیویی كه ویژه زوج های با تجربه با بیش از ده سال سابقه زندگی مشترك طراحی شده است خانواده ها با یك دیگر به رقابت می پردازند با توجه به استقبال مخاطبان در فصل گذشته این برنامه تابستان ۱۴۰۱ با فصل جدید همراه مخاطبان می شود.
امیرعضد مجری و تهیه كننده این برنامه گفت: «لیگ عشاق» مسابقه ای ویژه خانواده های با تجربه كه در فضایی شاد با یكدیگر به رقابت می پردازند. این مسابقه در فصل جدید به صورت حضوری همراه شركت كنندگان می شود و در این لیگ ۲۸ زوج با اصالت های مختلف با یكدیگر به رقابت می پردازند كه در مراحل مختلف با حذف زوج های بازنده در نهایت دو زوج به مرحله نهایی صعود می كنند و در فینال زوج برنده با افزایش صد درصدی مبلغ هدیه، جام قهرمانی «لیگ عشاق» و مبلغ بیست میلیون ریال دریافت می كند.
وی افزود: مبلغ جایزه این لیگ به عنوان سوژه طنز مسابقه در نظر گرفته شده است كه در مراحل مختلف شركت كنندگان باید پاسخگوی انی سوال باشند كه «چه برنامه ای برای بیست میلیون ریال هدیه خود دارید؟» این لیگ پر هیجان شامل مراحل مختلف سوال و جواب ، اجرای نمایش و گزارش و … است كه با اجرای من و مهسا ایرانیان تقدیم مخاطبان می شود.
لیگ عشاق روز های پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۱:۳۰به تهیه كنندگی امیرعضد و اجرای مهسا ایرانیان راهی آنتن صبا می شود.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.