Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 28134
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 10 مرداد 1400 - 11:28 |

فضای مجازی در «صبح صبا» رادیو

فضای مجازی در «صبح صبا» رادیو

رادیو صبا به مناسبت روز جهانی وب در برنامه زنده صبحگاهی “صبح صبا ” به موضوع فضای مجازی می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، برنامه زنده صبحگاهی “صبح صبا ” كه با رویكرد شادی آفرینی در ساعات اولیه صبح راهی آنتن می شود روز یكشنبه دهم مرداد به مناسبت روز جهانی وب به موضوع فضای مجازی می پردازد.

یكی از مهم‌ترین دلایلی كه ما زمان قابل توجهی از روز خود را صرف تكنولوژی‌های روز دنیا و تجهیزات كامپیوتری می‌كنیم، استفاده از اینترنت و ویژگی‌های نهفته در دل این بستر بسیار پهناور است. مسلما اینترنت یكی از برجسته‌ترین ابداعات بشر در زمینه ارتباطات در طول تاریخ بوده است.

و اگرچه اینترنت و شبكه های اجتماعی یكی از بی‌بدیل‌ترین ساخته‌های بشری قلمداد می‌شود، اما این ابداع بشر نیز مانند بسیاری از پدیده‌های دیگر دارای پیامدهای مثبت و منفی می‌باشد.

در برنامه صبح صبا در قالب آتیم های گزارش ، اخبار طنز ، نمایش طنز با نگاهی طنز به مزایا و مضرات فضای مجازی پرداخته مشود .

صبح صبا” هر روز از شنبه تا چهارشنبه با هدف ایجاد شادی و نشاط در اولین ساعات روز از ساعت ۷ صبح به مدت ۹۰ دقیقه به صورت زنده از رادیو صبا پخش میشود .

این برنامه به تهیه كنندگی رضا عزتی و اجرای مهبد قناعت پیشه و احمدرضا قموسوی راهی آنتن صبا میشود.

در این برنامه لیلا علاقه مند به عنوان گزارشگر ، محمد آقا كثیری مسئول ارتباطات و آتوسا برهانی نژاد مسئول هماهنگی همكاری می كنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.