Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 17903
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 27 فروردین 1399 - 15:47 |

فوت بازی برای تقویت سیستم تنفسی و تمرکز در رادیو ورزش+ فایل صوتی

فوت بازی برای تقویت سیستم تنفسی و تمرکز در رادیو ورزش+ فایل صوتی

رادیو ورزش با رویکرد ایجاد اوقاتی مفرح برای خانواده ها و با هدف حفظ تندرستی افراد در شرایطی که فعالیت بدنی کاهش پیدا کرده؛ دست بکار شده تا با طراحی و ارائه بازی های سرگرم کننده و آموزش به شنوندگان به گذران کم دغدغه تر این دوران کمک کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از رادیو ورزش؛ بازی که در این قسمت آموزش داده می شود “فوت بازی” نام دارد. در این بازی جذاب شما مدام فوت می کنید! بنابراین دستگاه تنفسی شما تقویت می شود. از طرفی تمرکز شما بالاتر رفته و اعتماد بنفس کودک شما نیز افزایش پیدا می کند. برای این بازی تنها به یک نی و یک توپ کوچک مثل تیله یا توپ پینگ پونگ نیاز دارید تا لحظات با نشاطی را در کنار اعضای خانواده خود داشته باشید.
شما می توانید از طریق فایل صوتی ذیل شنونده بخشی از برنامه سلامت باشیم رادیو ورزش که به توضیح درباره نحوه اجرای این بازی می پردازد؛ باشید.
برنامه سلامت باشیم با محوریت آگاهی رسانی در خصوص بیماری کرونا و با اجرای هوشنگ کاظمی ساعت ۸:۳۰ هر روز به مدت ۳۰ دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.
لطفا سوالات، ابهامات و نگرانی خود در زمینه بیماری کرونا را از طریق پیامک به شماره ۳۰۰۰۰۳۰۶ و یا تماس با شماره تلفن های ۲۲۰۲۱۳۸۷ و ۲۲۰۲۱۳۸۸ با کارشناسان ما در میان بگذارید تا در ویژه برنامه سلامت باشیم پاسخگوی شما باشند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.