Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 15440
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 27 آذر 1398 - 11:32 |

فوژان احمدی: اشتباه و عذرخواهی مجری یک برنامه تلویزیونی به معنای عذرخواهی رسانه است

فوژان احمدی: اشتباه و عذرخواهی مجری یک برنامه تلویزیونی به معنای عذرخواهی رسانه است

مجری برنامه‌های تلویزیونی معتقد است که برخی مجریان جوان تلویزیون در مسیر اشتباهی هستند.

به گزارش  آنا، فوژان احمدی از جمله مجریان جوان تلویزیون است که در چند سال اخیر توانسته در برنامه‌های مختلف، توانایی خود را در عرصه اجرا و گویندگی نشان دهد. اجرای برنامه‌های تلویزیونی همچون «صبح به خیر ایران» و  «سیمای خانواده» در شبکه یک سیما و برنامه «ترانه باران» در شبکه شما بخشی از برنامه‌های تلویزیونی است که در کارنامه وی دیده می‌شود.

وی علاوه بر تحصیل در رشته حقوق، درحال حاضر دانشجوی مقطع دکتری رشته زبان و ادبیات فارسی است.

در حاشیه نشست خبری برنامه تلویزیونی «خونه اینجاست» که قرار است از اول دی‌ماه هر شب  با اجرای این مجری جوان تلویزیون روی آنتن شبکه آموزش سیما برود؛ خبرنگار خبرگزاری آنا از او درباره حواشی اخیر برخی مجریان شبکه‌های تلویزیونی و صحبت‌های جنالی آنها روی آنتن تلویزیون که منجر به واکنش برخی هنرمندان و ورزشکاران شده است پرسید.

احمدی در پاسخ به این پرسش گفت:  من کارهای همکارانم در تلویزیون را با دقت دنبال می‌کنم. این که من چون مجری یک برنامه تلویزیونی هستم، پس می‌توانم برداشت‌ها و مطالبات شخصی خود را روی آنتن بیان کنم اولین اشتباه برخی از این همکاران در تلویزیون است. است. بیش از دوازده سال است که مجری برنامه‌های رادیو و تلویزیون هستم. چیزی که من از پیشکسوتان و اساتید خودم یاد گرفته‌ام این است که رسانه را خیلی خوب بشناسیم و بدانیم که چون نماینده رسانه و نمود بیرونی آن هستیم پس باید الگوی ادب، اخلاق و حکمت نیز باشیم.

وی در ادامه گفت: فرصتی که به یک مجری داده می‌شود به این معنا نیست که او دیگر محور همه چیز است.درست است که موج جوانگرایی در تلویزیون راه افتاده، اما به نظر من برخی از دوستان در اجرای تلویزیونی راه را اشتباه می‌روند.

احمدی افزود: جالب است گاهی یک اتفاق می‌افتد و یک موج خبری در فضای مجازی ایجاد می‌شود که بر اساس آن همگی درباه این موضوع نظر می‌دهند؛ اما آیا یک فرد فرهیخته، دوراندیش و دانشمند هم باید با همین سرعت به هر رویدادی واکنش نشان دهد؟ شب خبری منتشر می‌شود و صبح مجری در یک برنامه زنده به تندی به آن واکنش نشان می‌دهد. زمانی هم که اعتبار آن خبر زیر سؤال می‌رود، مجبور به عذرخواهی می‌شود. این صرفاً به معنای عذرخواهی آن فرد نیست؛ این عذرخواهی آن برنامه و در نهایت رسانه است.

این مجری برنامه‌های تلویزیونی گفت: اخیراً شنیدم که یکی از مجریان خانم در تلویزیون گفته است که به ما می‌گویند روی آنتن عمداً کاری کنید تا برنامه دیده شود، مثلاً دستتان به لیوان بخورد و بشکند؛ این طوری اسم برنامه در فضای مجازی بیشتر پخش می‌شود! واقعاً برای من جالب و تأسف‌برانگیز بود. اصلاً در یک برنامه زنده تلویزیونی چنین فضایی حاکم نیست و همه چیز جدی و روی اصول است.

وی عنوان کرد: برخی مجریان تلویزیونی خودشان منشأ دعوا هستند؛ اگر ما با ادبیات درست صحبت کنیم کسی هم بر ما خرده نخواهد گرفت.

| منبع خبر : خبرگزاری آنا
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.