Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 38053
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 12 آذر 1401 - 12:56 |

فینالیست های لیگ عشاق رادیو صبا معرفی شدند

فینالیست های لیگ عشاق رادیو صبا معرفی شدند

مرحله فینال فصل دوم مسابقه خانواده محور «لیگ عشاق» در ساختمان شهدای رادیو با حضور شنوندگان برگزار شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، مرحله فینال فصل دوم مسابقه رادیویی «لیگ عشاق» با حضور مدیران این شبكه رادیویی و جمعی از شنوندگان در استودیو شماره هشت ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.
فصل دوم «لیگ عشاق» به صورت حضوری با شركت ۲۸ زوج با اصالت‌های مختلف برگزار شد. كه مرحله فینال این مسابقه بین تیم های «پسته قزوین» و «شهاب و ستاره تهران» با تشویق حضوری شنوندگان برگزار شد.
این مسابقه خانواده محوربا بخش های متنوع بازی های قدیمی، آواز خوانی خانوادگی وهمسر شناسی و ۲۰ سوالی با یك دیگر به رقابت پرداختند.
« پسته قزوین» موفق به دریافت جایزه ویژه این مسابقه و لوح تقدیر از شبكه رادیویی صبا شد. در این برنامه از گروهایی كه مقام دوم و سوم را در این مسابقه كسب كردند هم تقدیر شد.
امیر عضد تهیه كننده این برنامه گفت: لیگ عشاق با هدف ایجاد لحظاتی شاد و به یاد ماندنی برای خانواده ها و با رویكرد تحكیم خانواده تهیه و تولید شد. ما در این برنامه تلاش كردیم با طراحی بخش های متنوع و شاد زوج های ایرانی را به داشتن رابطه صمیمی و شاد با یكدیگر دعوت كنیم. امید وارم این برنامه با یادآوری خاطرات خوب زندگی مشترك شنوندگان توانسته باشد مانع جدایی حتی یك زوج ایرانی شده باشد.
مهسا ایرانیان مجری این برنامه گفت: گرم شدن كانون خانواده ها با شوخی و خنده زوج ها با یكدیگر از اهداف این مسابقه است كه این اتفاق به خوبی در زمان برگزاری مسابقه و همكاری زوج ها با یكدیگرقابل مشاهده است.
مدیر شبكه رادیویی صبا با حضور در فینال لیگ عشاق در جمع شنوندگان گفت: شعار رادیو صبا «صدای شادی آفرین» است و ماموریتش ایجاد نشاط و شادی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه خانواده ها است. فضای خانواده محوری در تمام برنامه های شبكه رادیویی صبا مورد اهمیت قرار می گیرد و در تمام برنامه ها به اهمیت بنیان خانواده پرداخته می‌شود ولی مسابقه «لیگ عشاق» به صورت مستقیم خانواده ها را هدف قرار می دهد.
افتخاری لیگ عشاق را نمایشی از خانواده های شاد ایرانی دانست و درباره آن گفت: در این برنامه زوج هایی كه سالهای زیادی از زندگی مشترك آنها گذشته است، دعوت شده اند كه در مسابقه شركت نمایند تا میزان یكدلی و همسری خود را محك بزنند. در این مسابقه با فضای شاد و سوالات فانتزی و جذاب شركت كنندگان در موقعیتهای خاص طنز قرار می‌گیرند و شنوندگان از این فضای شاد و مهیج استفاده می كنند.
افتخاری در فینال لیگ عشاق خبر از برگزاری دوره سوم این مسابقه داد و بیان كرد، شنوندگانی كه علاقه مند به شركت در این مسابقه هستند می توانند به سامانه پیامكی۳۰۰۰۰۱۰۵۵ پیام ارسال نمایند تا بعد از آزمون اولیه در دور سوم این مسابقه شركت نمایند.
افتخاری در پایان گفت :این مسابقه را ادامه میدهیم تا همه خانواده‌های ایرانی بتوانند در این فضای شاد با یكدیگر رقابت كنند و خاطره ای شاد بسازند.
پخش موسیقی زنده، تقدیر از مخاطبان و برندگان مسابقه دوراهی از برنامه های انجام شده در این مراسم بود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.