Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 34346
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 19 اردیبهشت 1401 - 11:21 |

قدردانی مدیر رادیو ورزش از شرکت‌کنندگان جشنواره رادیویی پژواک

قدردانی مدیر رادیو ورزش از شرکت‌کنندگان جشنواره رادیویی پژواک

مدیر شبکه رادیویی ورزش از شرکت‌کنندگان این رادیو در نخستین جشنواره ملی مستند رادیویی «پژواک» قدردانی کرد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، نخستین جشنواره ملی مستند رادیویی «پژواک» در سه بخش اصلی، مردمی و مستندنگاری در حال برگزاری است که از بین آثار ارسالی رادیو ورزش، مستند «دقیقه پنجاه و پنجم» حسین شاه‌میرزایی، عنوان نامزد بخش اصلی ساختار مستند محض را کسب کرده است.
مهدی آذرمکان، مدیر شبکه رادیویی ورزش در نشستی با حضور مدیران این شبکه، از شرکت‌کنندگان و نامزد منتخب راه‌یافته به مرحله نهایی جشنواره پژواک قدردانی کرد.
وی تصریح کرد: سال‌هاست که ساختار مستند رادیویی به دست فراموشی سپرده شده است و کمتر کسی به دلیل مشکلات و سختی‌های تولید به سمت آن می‌رود؛ ولی مستندها ماندگار و اثرگذار بوده، چرا که بر پایه تحقیق و پژوهش هستند.
آذرمکان ادامه داد: برپایی و احیا مجدد این ساختار فراموش شده به همت معاونت صدای رسانه ملی یک کار ارزشمند است و ما هم به عنوان یک شبکه رادیویی این دغدغه را داریم که آثار تولیدی ما یکبار مصرف نباشد.
مدیر رادیو ورزش تاکید کرد: ضمن سرمایه‌گذاری در این حوزه و اختصاص بودجه‌ای برای این کار از پارسال قصد  داریم در آینده زمانی را به پخش مستندها در جدول پخش شبکه به صورت مستمر اختصاص دهیم .
مدیر شبکه رادیویی ورزش افزود: مسلما هر فردی که در این حوزه فعالیت می‌کند، کار متفاوتی را در مقایسه با سایر برنامه‌سازان انجام می‌دهد. ما هم در حد توان خود حمایت‌های مالی و معنوی را از این دوستان انجام می‌دهیم.
در ادامه این جلسه هر یک از برنامه‌سازان درباره دغدغه و مشکلات خود برای تولید و ساخت این نوع ساختار رادیویی مواردی را بیان کردند.
مدیر شبکه رادیویی ورزش در پایان این نشست به رسم یادبود لوح تقدیر و هدایایی را به این عوامل برنامه‌ساز اهدا کرد

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.