Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 33900
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 29 فروردین 1401 - 12:06 |

قراری به وسعت آسمان در رادیو ایران

قراری به وسعت آسمان در رادیو ایران

سال هاست که رادیو ایران با ویژه برنامه «قرار آسمانی» مهان سفره های افطاری ایران زمین می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبکه رادیویی ایران، برنامه «قرار آسمانی» هر روز با یک موضوع اخلاقی اجتماعی با مخاطبان همراه و همدل می شود.
وحید بیات یکی از تهیه کنندگان ویژه برنامه «قرار آسمانی» بیان کرد: کارشناس برنامه دکترناصر مهدوی (مدرس و کارشناس اخلاق) هر روز در خصوص موضوع همان روزبا مخاطبین رادیو ایران گفت و گو می کند.
وی ادامه داد: دکتر مهدوی علاوه بر اشراف بر موضوعات معارفی و اخلاقی از ادبیات و شعر بهره میبرند که این گفتگو را برای مخاطب شنیدنی و خاص می کند.
بیات در خصوص یکی از بخش ها ی برنامه با نام «قبول باشه» بیان کرد: دراین بخش از برنامه موضوعات و مسائل مختلف اخلاقی و اجتماعی بیان می شود و این نکته به شنونده یادآوری می شود که یک روزه دار باید چه نکات اخلاقی را رعایت کند.
این تهیه کننده رادیویی در ادامه خاطر نشان شد: امسال برای نخستین بار برنامه «قرار آسمانی» با موسسه خیریه طلوع بی نشان ها همراه هست و هر روز مهمانان ویژه ای از این موسسه در برنامه حضور دارند که اغلب زمانی درگیر اعتیاد بودن و اکنون پاک هستند.
وی ادامه داد: هدف از دعوت این مهمانان ایجاد حس امید در مخاطب هست که هر کسی در هر شرایط بد و نا امید کننده ای باید امیدش رو از دست ندهد تا بتواند با توکل به خدا به زندگی و شرایط عادی برگردد.

بیات در پایان افزود: بخش (کلام سخنرانان و روحانیون) که نکات اخلاقی در آن به زبان طنز بیان می شود و بخش «ازبه» که توسط رضا آقا شریفیان نوشته و تهیه میشود از دیگر بخش های شنیدینی برنامه است.
گفتنی است «قرار آسمانی» به تهیه کنندگی وحید بیات و عبدالله علایی و با
اجرای فاطمه ال عباس و به قلم شیرین بغدادی و هماهنگی بانو موسوی و در بخش ارتباطات مصطفی طالبیان هر شب در ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۹:۰۰تا ساعت ۲۰:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.