Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 40275
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 04 فروردین 1402 - 18:03 |

«قرار آسمانی» ویژه برنامه افطار رادیو ایران

«قرار آسمانی» ویژه برنامه افطار رادیو ایران

رادیو ایران با ویژه برنامه «قرار آسمانی» از ابتدای ماه رمضان هر افطار مهمان خانه ها است.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبكه رادیویی ایران، ساجد قدوسیان تهیه كننده ویژه برنامه «قرار آسمانی» بیان كرد: در هر افطار یكی از صفات الهی به عنوان موضوع محوری برنامه مطرح می شود كه سعی كرده ایم آن را در فضای اجتماعی تعریف كرده و سوالی در این خصوص مطرح كنیم كه مخاطبان در برنامه مشاركت داشته باشند.
وی ادامه داد: این صفات الهی در بخش های انتهایی برنامه با عنوان «یك قدم نزدیكتر» تجمیع شده و هر روز یك صفت به این اوصاف اضافه می شود.
قدوسیان با اشاره به بخش های مختلف برنامه افزود: بخشی از برنامه با نام «تلالو» محتوای سخنان علمای دین درباره اخلاق است. بخش دیگر «سی روز در استان» كه هر روز به یكی از استان های كشورمان سر می زنیم تا از رسوم خاص شهرها و استان ها در ماه مبارك رمضان با خبر شویم و همچنین «از خدا چه خبر، قاصدك، همین حوالی و … » از بخش‌های دیگر برنامه است.
«قرا آسمانی» ویژه برنامه افطار رادیو ایران است كه از سوم فروردین ساعت ۱۷:۳۰ به تهیه كنندگی و سردبیری ساجد قدوسیان، گویندگی فاطمه آل عباس و با همكاری سعید توكلی، نسیم رفیعی، حسن همایی، سارا آقا محمدی، سمیه رنجكش و… مهمان لحظات افطار همه اهالی ایران است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.