Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 20586
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 01 شهریور 1399 - 15:12 |

«قصه واقعه» را هر شب در رادیو نمایش بشنوید

«قصه واقعه» را هر شب در رادیو نمایش بشنوید

مجموعه رادیویی«قصه واقعه» با حضور نزدیک به ۵۰ نفر از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، به روی آنتن رادیونمایش می رود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، بابک صفی خانی، نویسنده و تهیه کننده مجموعه رادیویی«قصه واقعه» درباره این نمایش گفت: مجموعه رادیویی«قصه واقعه» بر اساس قیام عاشورا نوشته شده است، اما حوادث را از ۱۲۵ سال قبل بررسی کرده و در نهایت قصه به روز عاشورا می رسد. وی افزود: نکته قابل توجه در این نمایش رادیویی، این است که در داستان آن بیش از ۹۰ شخصیت وجود دارد و نزدیک به ۵۰ نفر از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در قالب این شخصیت ها به ایفای نقش پرداخته اند و البته برخی از بازیگران در چند نقش بازی کرده اند.

صفی خانی در پایان تأکید کرد: این یک روایت معمول رادیویی که صرفأ جنبه گویندگی داشته باشد، نیست. بلکه راوی گهگاه وارد قصه می‌شود و قصه راپیش می‌برد از این جهت خانم فریبا متخصص روایت این مجموعه رادیویی را بر عهده دارد چرا که لحن متنوع ایشان جنبه بازیگری را نیز داراست .

مجموعه رادیویی«قصه واقعه» به نویسندگی و تهیه کنندگی بابک صفی خانی، کارگردانی رامین پورایمان، صدابرداری مجیدآیینه، افکتوری محمدرضا قبادی فر، از اول شهریور ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.