Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 36506
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 30 شهریور 1401 - 14:26 |

«قهرمانان نمی میرند» در رادیو صبا شنیدنی می شود

«قهرمانان نمی میرند» در رادیو صبا شنیدنی می شود

ویژه برنامه «قهرمانان نمی میرند» در قالب مستند به مناسبت هفته دفاع مقدس راهی آنتن صبا می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «قهرمانان نمی میرند» عنوان یكی از ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس است كه از این شبكه رادیویی پخش می شود.
انسیه شمس اللهی تهیه كننده این برنامه گفت: معرفی الگوهای درست و جامع به نسل امروز امری مهم و تاثیر گذاری است البته در معرفی شهدا و الگوپردازی از شخصیت آن‌ها نباید غلو كرد یا چهره‌ ای قدسی و دست نیافتنی را به نمایش گذاشت زیرا شهدا هم آدم‌ های عادی بودند كه در كنار ما زندگی می‌ كردند واز طریق ساخت برنامه های مستند می توان این اسوه ها را الگوهایی برای همه مردم معرفی كرد.
شمس اللهی افزود:این حقیقت زیبا باید در قاب تلویزیون و برنامه‌ های رادیویی انعكاس ویژه‌ ای داشته باشد زیرا مخاطبان صداوسیما عمدتا جوانان و نوجوانان اند كه به دنبال مطالب مستند، باورپذیر و منطقی هستند.
ویژه برنامه «قهرمانان نمی میرند» به مناسبت چهلمین دومین سال بزرگداشت هفته دفاع مقدس از رادیو صبا تقدیم مخاطبان می شود. این برنامه در قالب مستند با نگاهی به زندگی و مبارزات و عملیات ها، اقدامات و نحوه شهادت برخی از قهرمانان دوران دفاع مقدس تهیه می شود.
در این برنامه قصد داریم به هفت نفر از شهدای دفاع مقدس كه نقش تاثیر گذاری درجنگ تحمیلی داشتند به مخاطبان معرفی كنیم و داستان شنیدنی نحوه شهادت این بزرگواران را برای آنها بازگو كینم.
تهیه كننده «قهرمانان نمی میرند» بیان كرد، در این برنامه تلاش می كنیم اتقاقات و موقعیت شهادت این نام آوران را بازسازی كنیم و گزارشی لحظه به لحظه از زبان همرزمان این شهدا تقدیم مخاطبان كنیم.
«محمد ابراهیم همتی، ابراهیم همت، حسین خرازی، حسین شهرام فر،علی غیور،علی هاشمی و ولی الله فلاحی» اسامی شهدایی است كه قرار است در این برنامه به آنها پرداخته شود.
ویژه برنامه «قهرمانان نمی میرند» به تهیه كنندگی انسیه شمس اللهی از ۳۱ شهریور به مناسبت هفته دفاع مقدس هر روز ساعت ۱۴:۳۰ در هفت قسمت از رادیو صبا پخش می شود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.