Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 44912
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو اقتصاد تاریخ انتشار : 25 مهر 1402 - 14:42 |

قواعد به کارگیری رنگ ها درکسب و کار در «شب آفتابی» رادیو اقتصاد

قواعد به کارگیری رنگ ها درکسب و کار در «شب آفتابی» رادیو اقتصاد

برنامه «شب آفتابی» سه شنبه ۲۵ مهر ماه، قواعد به کارگیری رنگ ها درکسب و کار را عنوان می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد، بازاریابان می‌دانند که رنگ‌ها، نقش بسیار مهمی‌برای بیان موقعیت و اهداف شرکت داشته و در نگرش و در درک بازار هدف تاثیرگذار هستند. رنگ‌ها جدا از تاثیری که بر افراد می‌گذارند می‌توانند روی کسب و کار و برندینگ شما و نحوه تفکر مشتری در مورد شما نیز تاثیر بگذارند. نتیجه بسیاری از تحقیقات در خصوص تاثیر رنگ‌ها ثابت نموده که برخی رنگ‌ها تاثیر بیشتری را در ایجاد واکنش‌های مطلوب از سوی مخاطبین دارند.
هم چنین بازاریابان به منظور استفاده بهتر از رنگ‌ها باید این نکته را مد نظر قرار دهند که انتخاب یک رنگ برای سازمان، تاثیر ماندگاری بر درک مخاطبان از آن سازمان دارد.

احمدرضا فتوت کارشناس کسب و کار، محسن برکتین کارافرین برتر در این برنامه در مورد قواعد به کارگیری رنگ ها درکسب و کار صحبت می‌کنند.

برنامه «شب آفتابی» کاری از گروه «کارآفرینی و کسب‌وکار» که روزهای شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۲۲:۰۵ به روی آنتن می رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.