Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 37040
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 25 مهر 1401 - 12:36 |

لزوم توجه به ورزش در رادیو ایران

لزوم توجه به ورزش در رادیو ایران

برنامه «ایران امروز» دوشنبه ۲۵ مهر در آستانه هفته تربیت بدنی از لزوم توجه به وزش می گوید.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبكه رادیویی ایران، بیست و ششم مهرماه هرسال برابر است با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، از همین رو برنامه «ایران امروز» دوشنبه از گروه ورزش و تفریحات پیرامون توجه به ورزش، در دو بخش همگانی و قهرمانی گفت و گو می كند.
محمدحسین معتمد هاشمی مجری كارشناس برنامه «ایران امروز» دوشنبه ها بیان كرد: علیرغم موفقیت ها و پیشرفت هایی كه در حوزه ورزش حاصل شده است اما با اینحال ضعف ها و كمبودهایی همچنان احساس می شود كه نیازمند توجه و برنامه ریزی بیشتر است.
وی ادامه داد: در برنامه «ایران امروز» با حضور محسن اثیمی روزنامه نگار ورزشی ،سعید فایقی معاون فنی سابق سازمان تربیت بدنی، رضا شجیع نایب رییس فدراسیون ورزش همگانی، علیرضا پاكدل عضو هیات اجرایی كمیته ملی المپیك و سرپرست آكادمی المپیك و محمدرضا كاظمی روزنامه نگار ورزشی پیرامون وضعیت ورزش در دو بخش همگانی و قهرمانی گفت و گو خواهیم كرد.
وی در پایان افزود: همچنین صحبت های سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و محمود خسروی وفا رییس كمیته ملی المپیك نیز در برنامه پخش می شود.
گفتنی است «ایران امروز» دوشنبه ها به تهیه كنندگی جواد فیاضی و با اجرای محمدحسین معتمد هاشمی ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می شود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.