Wednesday, 22 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ - 15 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 43844
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 13 شهریور 1402 - 14:49 |
به مدیریت دوبله کسری کیانی

«ماجراجویی های قهرمانانه با برتی گرگوری» با گویندگی ۸ نفر دوبله شد

«ماجراجویی های قهرمانانه با برتی گرگوری» با گویندگی ۸ نفر دوبله شد

مستند «ماجراجویی های قهرمانانه با برتی گرگوری» با گویندگی ۸ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند محصول آمریکا در سال ۲۰۲۲ بوده و قرار است از شبکه چهار پخش شود.

مدیر دوبله این مستند کسری کیانی است. دانیال الیاسی، محمد تنهایی، علی اصغر نیک رضایی، مسعود سلطانی، محمد صادقیان، رامین کاملی، نسرین کوچک خانی و کسری کیانی صداپیشه های این اثر بودند.

خلاصه روایت این مستند از این قرار است که برتی گرگوری به عنوان جستجوگر و کاوشگر، به دیدنی‌ترین و کشف نشده ترین مناطق چهار گوشه جهان سفر می کند. از تلاش برای ثبت دیوانگی‌های نهنگی غول پیکر و تلاش برای فیلمبرداری از شیرها هنگام نبرد در برابر مهیب‌ترین دشمنان خود تا دنبال کردن عقاب‌های تاجدار آفریقایی هنگام شکار.

این مجموعه کاملاً ماجراجویانه و اکتشافی با بالاترین استانداردهای روز مستندسازی حیات وحش ساخته شده و از ریتم و تصاویر جذاب و تماشایی برخوردار است طوری که قطعاً ساختار و محتوای آن برای تمام مخاطبان به ویژه دوستداران آثار حیات وحش جذاب و دیدنی خواهد بود.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل و شبکه‌ی چهار سیما مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی  چهار سیما، برای مخاطبان پخش شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.