Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 31364
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 27 آذر 1400 - 15:28 |

مافیای سینمای ایران و چند داستان دیگر در نمایش های رادیویی این هفته

مافیای سینمای ایران و چند داستان دیگر در نمایش های رادیویی این هفته

این هفته رادیو نمایش سه سریال رادیویی جدید از تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو را به روی آنتن می برد.

به گزارش هنرصدا به نقل از  روابط عمومی رادیو نمایش،«ختم پاییز»،«چهل ضرب»و«سام ونریمان» عناوین نمایش های جدید رادیویی هستند که این هفته به روی آنتن رادیو نمایش می روند.

«ختم پاییز» ماجرای شخصی را روایت می کند که سال ها پیش هنروردست چندم سینما بوده و حالا به مافیای سینما تبدیل شده او شب یلدا نزد خانواده اش بر می گردد و دراین بین اتفاقاتی رخ می دهد که شنیدنی است.

«ختم پاییز» به نویسندگی هدیه رضایی،سردبیری فرهاد امینی،کارگردانی مینوجبارزاده،تهیه کنندگی ژاله محمدعلی،افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری مجید آیینه، گرافیک احسان پیرولیان و با هنرمندی رامین پورایمان،ناهید مسلمی،نازنین مهیمنی،سعید سلطانی،نگین خواجه نصیر،مینو جبارزاده،بهادر ابراهیمی،محمدرضا قلمبر،سعیده فرضی و میرطاهر مظلومی ،ساعت ۲ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و تکرار آن ساعت ۸:۳۰ دقیقه همان روز است.

مجموعه رادیویی«سام و نریمان» روایتگر ماجراجویی های دو سرباز نیروی دریایی آمریکا است و داستان نفتکش حامل نفت ایران است. این نمایش رادیویی به سردبیری شهلا دباغی،نویسندگی فاطمه حسن وند،تهیه کنندگی زهرا عبدالله زاده صدابرداری فرزاد شریفی،افکتوری نرگس موسی پور، گرافیک احسان پیرولیان و با هنرمندی محمدرضا قلمبر،بهرام سروری نژاد،سیما خوش چشم،سعیده فرضی،امیر زنده دلان ،محمد شریفی مقدم،سینا نیکوکار،احمد هاشمی،محمد مجدزاده،رامین پورایمان،محمودرضا قدیریان و معصومه عزیز محمدی ساعت ۳ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۱۳:۰۰ تکرار آن است.

و نمایش رادیویی«چهل ضرب» به کارگردانی حمید منوچهری،سردبیری مجید نظری نسب،نویسندگی مریم فتحی ، تهیه کنندگی ژاله محمد علی ،افکتوری محمدرضا قبادی فر،صدابرداری محمدرضا محتشمی و با هنرمندی سیما خوش چشم،شیما جان قربان،محمد آقامحمدی،مجید حمزه،محمدرضا قلمبر، حمید یزدانی،مهرداد عشقیان،عبدالعلی کمالی و تعداد دیگری از بازیگران رادیونمایش هر روز ساعت ۲:۳۰ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود.داستان این نمایش درباره اتفاقاتی است که در دل زورخانه ای در تهران قدیم رخ می دهد.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.