Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 5564
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 27 اسفند 1396 - 10:44 |

ماموریت های نوروزی رادیو پیام تشریح شد

ماموریت های نوروزی رادیو پیام تشریح شد

حمیدرضا مقدسی مدیر رادیو پیام با اشاره به رویکرد این شبکه اظهار کرد که ماموریت شبکه رادیویی پیام در نوروز ۹۷ معرفی مکان های سیاحتی و زیارتی و اعلام ترافیک و وضعیت جاده های کشور است.

حمیدرضا مقدسی مدیر رادیو پیام با توجه به رویکردهای این شبکه رادیویی در ایام نوروز ۹۷ گفت: با توجه به ساختار شبکه رادیویی پیام و نظر به برنامه سازی این رادیو در ایام نوروز، ما همچون سال‌های گذشته همراه مخاطبان در سراسر کشور خواهیم بود.

مدیر رادیو پیام-هنرصدا

وی ادامه داد: رادیو پیام در کنار بخش‌های مختلف خبری، اطلاعات مورد نیاز مخاطبان در ایام نوروز از جمله معرفی مکان‌های دیدنی، ترافیک جاده‌ها، مسایل مربوط به امداد و نجات و مکان های زیارتی و سیاحتی را  به اطلاع عموم مردم می رساند.

مقدسی با اشاره به ویژه‌ برنامه تحویل سال این شبکه اظهار کرد: از ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۹ اسفند ویژه برنامه ای به مدت ۲۴۰ دقیقه با گویندگی حسین آهی و پریچهر بهروان به تهیه کنندگی علی جهانی و با موضوعاتی چون سبک زندگی ایرانی اسلامی و فرهنگ عامه ایرانی در نوروز روی آنتن می رود. تبیین احادیث ائمه (ع)  به ویژه امام هادی(ع) باتوجه به شهادت آن امام بزرگوار درباره خانواده و زندگی بهتر از مهمترین بخش های برنامه ویژه تحویل سال است. همچنین  پخش مراسم آیین های نوروزی و معرفی مراکز گردشگری کشور همراه با پخش موسیقی های بهاری، پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری و رییس جمهور از دیگر بخش های مختلف این ویژه برنامه است.

مدیر رادیو پیام و آوا عنوان کرد: رادیو آوا نیز با پخش موسیقی های مناسب در این روز و تولید و پخش برنامه های متنوع و شاد در ایام نوروز با انتخاب تصنیف ها و ترانه های شاد و بهاری همراه مخاطبان خواهد بود.

مقدسی درباره جایگاه و دستاورد های رادیو پیام و آوا تصریح کرد: رادیوهای پیام و آوا به عنوان رادیوهای پرمخاطب رسانه ملی در سپهر رسانه ای کشور با پرداختن به مناسبت های تقویمی در اعیاد و مناسبت های ملی و مذهبی و تدارک و پخش پیام و مطالب ارزشمند و موسیقی فاخر ایرانی گام های موثری برداشته اند. این رویه در ایام نوروز به صورت ویژه ادامه خواهد داشت و متناسب با نیاز مخاطبان شبکه در حوزه های مختلف اطلاع رسانی شده و قطعات موسیقی پخش می شود.

وی درباره پخش موسیقی در رادیو پیام گفت: این شبکه رادیویی با توجه به پخش قطعات موسیقی محلی در جهت حفظ و ترویج وحدت ملی تلاش می کند تا رضایت مخاطبان رادیو در مناطق و نواحی مختلف ایران را فراهم آورد. برنامه های رادیو پیام در سه بخش عمده موسیقی، خبر و متن تهیه و پخش می شود. رادیو آوا نیز با پخش موسیقی های فاخر و متنوع سلایق مخاطبان را تامین می کند.

مدیر شبکه رادیویی پیام اضافه کرد: این شبکه در حوزه موسیقی به تهیه و پخش موسیقی سنتی، موسیقی ملی، موسیقی سمفونیک کلاسیک ایرانی، موسیقی پاپ، موسیقی نواحی ایران و موسیقی به اصطلاح تلفیقی از گونه های شاخص می پردازد. همچنین در ایام نوروز اطلاعات مورد نیاز مخاطبان در زمینه های ورزشی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، مذهبی و اقتصادی ارایه می شود.

مخاطبان و علاقه مندان رادیو پیام می توانند برنامه های این شبکه را به صورت زنده در ۶ بخش سحرگاهی، صبحگاهی، نیمروزی، عصرگاهی، شامگاهی و شبانگاهی پخش می شود. این شبکه روی موج FM ردیف ۱۰۴ مگاهرتز و موج AM ردیف ۸۸/۱۱ کیلوهرتز و یا از طریق گیرنده های دیجیتال ست تاپ باکس دریافت می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.