Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 23688
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 14 دی 1399 - 10:47 |

مجریان و گویندگان رسانه ملی راوی قصه‌های «حاج قاسم» شدند+ فیلم

مجریان و گویندگان رسانه ملی راوی قصه‌های «حاج قاسم» شدند+ فیلم

شبکه رادیویی جوان با تولید و پخش ویژه‌برنامه «عقیق و رفیق» قصه‌های حاج قاسم سلیمانی را از زبان گویندگان و مجریان روایت کرد.

ویژه برنامه تصویری قصّه خوانی «عقیق و رفیق» با حضور همه گویندگان رادیوجوان از جمله حسن خلفت دوست، مجید عسگری، ابوالفضل اینانلو، هستی توکل‌، فاطمه عباسی، مهدی مفیدی، صدیقه مرادی، حسن اسماعیل پور، مصطفی خواجه‌حسینی و… تولید شده است و همچنین چهره‌های نام‌آشنایی مثل امین زندگانی، محمودرضا قدیریان، نجمه جودکی، زهره سادات هاشمی در آن حضور دارند.

این ویژه برنامه به تهیه‌کنندگی زهره عبدالرحیم در گروه اندیشه شبکه رادیویی جوان تولید شده است که به خوانش داستان‌هایی با موضوع شهید سلیمانی در چهل قسمت با مدت زمان دو تا سه دقیقه می‌پردازد و سیزدهم دی ماه در اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها از شبکه رادیویی جوان و شبکه‌های سیما پخش خواهد شد.

«عقیق و رفیق» با همکاری مرکز بسیج سازمان صدا و سیما تولید شده و در این برنامه، گوینده‌های رادیو داستان‌ها و خاطرات حاج قاسم را که در دو کتاب «سلیمانی عزیز» و «حاج قاسم» گردآوری شده است، بازخوانی کرده‌اند که در اولین سالگرد این شهید پخش می‌شود.

این شبکه رادیویی ترانه «تازه شروع شد» را به مناسبت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با خوانندگی و اجرای جمعی از گویندگان خود تولید کرده‌است که نماهنگ آن در این هفته از شبکه‌های سیما پخش و در فضای مجازی و شبکه‌های اینترنتی منتشر شده‌است.

همچنین «یک و بیست»، «با تو، بی تو»، «تویی که نمی‌شناختمت» و چند مستند رادیویی دیگر، ویژه‌برنامه‌های شبکه رادیویی جوان هستند که در اولین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی تولید و روانه آنتن شده‌اند.

برنامه‌های رادیو جوان روی موج اف ام ردیف ۸۸ مگاهرتز پخش می‌شوند.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.