Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 1970
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 28 خرداد 1395 - 18:39 |

مجری‌های ورزشی تلویزیون در برابر هم / مازیار ناظمی از فردوسی‌پور انتقاد کرد

مجری‌های ورزشی تلویزیون در برابر هم / مازیار ناظمی از فردوسی‌پور انتقاد کرد

به نقل از “ورزش سه”، اشتباه علیفر در گزارش بازی جام ملت‌های اروپا بین تیم‌های ملی لهستان و ایرلند موجی از تمسخر علیه این گزارشگر ورزشی تلویزیون به راه انداخت، اما برخی همکاران وی از جمله جواد خیابانی و حالا مازیار ناظمی از او حمایت کردند و به انتقاد از گزارشگرانی که علیفر را تمسخر می‌کنند، پرداختند.

ناظمی با انتشار پیامی نوشت:

سرهنگ عزیز و دوست داشتنی ما، علیفر، سابقه رفاقت و آشنایی من با او به دهه هفتاد بر می‌گردد، سال‌های پایان خدمت او در راهنمایی و رانندگی، از سد دشوار انتخاب و سلیقه‌های جورواجور شبکه سه و محدودیت حضور یک فرد انتظامی در کار گزارشگری سیما گذشت تا به قول ما به آنتن برسد، این روزها سرهنگ عزیز ما بواسطه یک اشتباه ناخواسته، آماج تمسخر برخی و متاسفانه همکاران گزارشگر خود قرار گرفته، امروز که متلک عادل فردوسی‌پور دوست گرامی‌ام را نسبت به او شنیدم بیشتر دلم گرفت، سرهنگ از خوان گسترده سیما که معمولاً بنده و بقیه رفقا! از آن بهره‌مند شده‌اند، به همان گزارشگری ساده فوتبال اکتفا کرده است، روا نیست این روزها با سرهنگ این‌طور رفتار کنیم، به دوست خوبم علیفر خداقوت می‌گویم و از نظر من و خانواده‌ام او اخلاقی‌ترین گزارشگر سیماست.

 

عادل فردوسی که گزارش بازی انگلیس و ولز را برعهده داشت در ابتدای صحبتش،آنجا که داشت اسامی بازیکنان دو تیم را اعلام می کرد کنایه ای به همکارش سرهنگ علیفر زد.

او در این مورد گفت:«بازیکنان را معرفی کردیم اما کاری نداریم که سازنده این ورزشگاه چه کسی بوده است و اصلا چه کار داریم که چه کسی این ورزشگاه را ساخته است؟چه کاری است خودمان را درگیر این موضوع کنیم؟»

چند روز قبل و در بازی لهستان مقابل ایرلند شمالی علیفر اشتباه بزرگی را انجام داد و به اشتباه نام سازنده ورزشگاه را،نام جوانی اعلام کرد که در فضای مجازی دست به شیطنتی عجیبی زده بود.

علیرضا علیفر (سرهنگ علیفر) گزارشگر دیدار تیم های لهستان و ایرلند شمالی از سری مسابقات یورو  ۲۰۱۶ بود.

وی که به طور معمول در گزارش هایش از اطلاعات ویکی پدیا استفاده می کند این بار مرتکب اشتباه عجیبی در جریان گزارش خود شدوی به اشتباه نام مهندس ناظر ورزشگاه آلیانز ریویرا را فردی ایرانی خطاب کرد که مورد تعجب همگان شد. این فرد ایرانی قبل از بازی  نام مهندس ناظر ورزشگاه را در ویکی پدیا به اسم خودش تغییر داده بود.

 

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.